Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: "عبدالله" تنها واژه که می‌تواند ویژگی ها و شخصیت حاج قاسم سلیمانی را به درستی معرفی کند. بندگی خدا افتخار بزرگیست و سردار سلیمانی مقید به بندگی خدا بود و ایشان به دنبال نام، نشان، تعریف و تمجید نبود و هرگز از فردی که تعریفشان می‌کرد، خوشش نمی‌آمد.

حجت‌الاسلام "اصغر عسکری" عصر امروز ۱۵ دی‌ماه در در آئین بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع معاونان، مشاوران و مدیران ستادی استانداری، مدیران و کارکنان، روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی، شرکت ها،کارخانجات، بانک‌ها و نیروهای نظامی و انتظامی استان کرمان گفت: هیچ کس و هیچ چیز نمی‌تواند حق حاج قاسم را ادا کند زیرا برخی انسان‌ها آنقدر ویژگی‌های شایسته و بایسته‌ای دارند که در هیچ قالب، سخن و شعری نمی‌گنجند و از هر چه بگوییم بالاتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که درجه سپهبدی هم نمی‌تواند بزرگی این فرد را نشان دهد، تصریح کرد: انسان تنها مخلوق خداست که تعالی آن سقف ندارد و انحطاط او نیز کف ندارد.

امام جمعه رفسنجان با بیان این مطلب که انسان چیزی را که ندارد آرزو می‌کند، اظهار کرد: هر عبارتی بکار ببریم مثل سپهبد، سرباز ولایت، سردار، سرلشکر، انسان شجاع و ... نمی‌تواند سردار سلیمانی را معرفی کند لذا هیچ نام و نشانی و عنوانی نمی‌تواند از این آدم درست تعریف کند زیرا همه این کلام‌ها درست هستند اما جامع نیستند.

وی بیان کرد: "عبدالله" تنها واژه که می‌تواند ویژگی ها و شخصیت حاج قاسم سلیمانی را به درستی معرفی کند. بندگی خدا افتخار بزرگیست و سردار سلیمانی مقید به بندگی خدا بود و ایشان به دنبال نام، نشان، تعریف و تمجید نبود و هرگز از فردی که تعریفشان می‌کرد، خوشش نمی‌آمد.

حجت‌الاسلام عسکری بیان کرد: در چند سال پیش که بنده امام جمعه جیرفت بودم شهردار جیرفت یک خیابان به نام ایشان زد، سردار با بنده تماس گرفتند و بسیار ناراحت بودند که چرا این‌کار را کرده‌اند و فوار دستور دادند که نام این خیابان را تغییر دهیم که در نماز جمعه ضمن تقیر و تشکر از شهردار جیرفت و شورای شهر اعلام کردم که نام خیابان را تغییر دهید.

وی با اشاره به مراسم تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی از عراق تا اهواز و مشهد و قم گفت: شاهد یک حرکت خودجوش مردمی در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی تا به امروز در عراق و ایران بودیم و اگر سردار سلیمانی دنبال نام و ثروت بود امروز اینقدر عزیز دل‌های مردم نبود و امروز کودک، نوجوان، جوان و پیر برای او اشک نمی‌ریخت.

امام جمعه رفسنجان از تواضع فوق‌العاده ایشان سخن به میان آورد و عنوان کرد: سردار سلیمانی یک انسان دست پاک بود و بیت‌المال را بیت‌المال می‌دانستند و حرام خدا را حرام می‌دانست، به خاطر این ارزش‌های معنوی است که سردار سلیمانی، سردار سلیمانی شد.

وی یادآوری کرد: سردار سلیمانی وقتی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بودند در یکی از خانه های سازمانی جنب حسینه ثارالله زندگی می کردند که بعدا یک منزل مسکونی درست کردند و به آن نقل مکان کردند و من از یکی از دوستانم که به منزلشان آمد و رفت داشت سوال کردم که حاج قاسم در منزلشان چه کم دارند که به عنوان کادو برایشان تهیه کنم گفت تلویزیون ندارند.!

وی افزود: وقتی شنیدم یک فرمانده برای فرزندانش تلویزیون ندارند برایم جای تعجب بود که به آقای حسن پور(نماینده مردم سیرجان در خانه ملت) که در آن زمان مسئول لجستیک لشکر ۴۱ ثارالله بودند سفارش کردم که از سیرجان یک تلویزیون برایم بخرند و بیاروند و زحمت کشید یک تلویزیون سونی ۲۴ اینچ خریداری کرد و من به عنوان کادو برایشان بردم.

 وی یادآوری کرد: خداوند در آیه ۳۳ سوره اسراء می‌گوید «که هر کس مظلوم کشته شود(سردار سلیمانی و همراهانشان مظلومانه شهید شدند چون در میدان رزم نبودند و درگیری نظامی نبود)، ما به ولی دم مظلوم یک قدرتی اعطا می‌کنیم» و ولی افراد مظلوم در روایات امام زمان (عج) است لذا ولی دم سردار سلیمانی، امام زمان(عج) ماست و امام زمان انتقام سختی از قاتلان ایشان خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام خاطرنشان کرد: دست انتقام الهی اسرائیل را بزودی نابود می‌کند و آمریکا را سرجایش می‌نشاند و به خاک ذلت می‌نشاند. معتقدم شهادت سردار زمینه ساز قیام امام زمان(عج) خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.

سردار محمدرضا آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مراسم گفت: ریشه رژیم صهیونسیتی بر جنگ و جنایت و نسل کشی بنا شده است.

وی افزود: سردمداران اصلی رژیم صهیونسیتی از ثروتمندترین و بانفوذترین افرادی هستند که تمام قدرت و اقتصاد آمریکا در دست آنان است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ترور و آدم کشی را مهمترین خصوصیت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این افراد حتی به تعدادی از رییس جمهوران آمریکا نیز رحم نکردند.

سردار آهنگر ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی را دستاورد عظیمی برای این جبهه برشمرد و گفت: جبهه مقاومت تمام معادلات رژیم صهیونسیتی را بر هم زد و امروز اسرائیل از اقتدار و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شوکه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام