Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، دو طرف همچنین در خصوص راه های جلوگیری از افزایش تنش در منطقه گفت و گو کردند.

در همین حال «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر روز شنبه با سفر به تهران ابتدا با وزیر امور خارجه و سپس رییس جمهوری و همچنین رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در دیدار با روحانی با بیان اینکه قطر درد و ناراحتی عمیق ملت و دولت ایران را درک می‌کند و به مردم ایران تسلیت می‌گوید، اظهار داشت: به هیچ عنوان پیش‌بینی نمی‌کردیم که چنین اتفاقی رخ دهد و آمریکا روزی چنین تصمیمی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گونه اقدامات بی سابقه است و از این بابت بسیار ناراحت و نگران هستیم.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی با بیان اینکه قطر از طرح صلح هرمز ایران حمایت می‌کند، گفت: امیدواریم در شرایط کنونی کشورهای منطقه گام استراتژیکی را در سایه ابتکار طرح صلح هرمز که می‌تواند محور صلح و امنیت در منطقه باشد بردارند و به جای مواضع تاکتیکی، بینش و تفکر راهبردی در پیش بگیرند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها برهم صالح قطر عراق قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برهم صالح قطر عراق قاسم سلیمانی دونالد ترامپ برهم صالح قطر عراق قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سفیر ایران در بلاروس به امیر عبداللهیان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا صانعی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس در این دیدار ضمن ارائه‌ گزارشی از آخرین تحولات در روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس، برنامه های پیش رو برای توسعه و گسترش روابط  در زمینه های سیاسی و اقتصادی از جمله پروژه های اقتصادی در حال پیگیری بین دو کشور در سال جاری را تشریح کرد .

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه نیز در این دیدار در خصوص ارتقای همکاری ها و مناسبات فی‌مابین رهنمود و راهکارهای لازم را ارائه کرد .

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش سفیر ایران در بلاروس به امیر عبداللهیان
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • مختصات نظم جدید منطقه