Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم اهل‌سنت کشور می‌گویند خدمات و حماسه‌های حاج قاسم در دفاع از کُردها «هیچ‌گاه» فراموش نمی‌شود. ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام، مالک اشتر مقاومت، حافظ امنیت کشور و امت اسلامی منطقه در برابر دولت تروریست آمریکا و دیگر دست‌نشانده‌های جنایتکار، امروز با حضور مسئولان و آحاد مردم شهید پرور در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم در حالی با حضور همه اقشار مختلف از پیر و جوان، زن و مرد برگزار شد که خون پاک سپهبد سلیمانی سبب شده که اتحاد و انسجام شیعه و سنی و اقوام مختلف در ایران و استان کردستان بیشتر شود به طوری‌که اگر کسی در گذشته نسبت به جبهه مقاومت تردید داشت اکنون دیگر این شک پایان یافت و به طور قطع ملت‌های آزاده به این جریان خواهند پیوست.

خبرنگار تسنیم در این مراسم پای صحبت‌های مردم کردستان نشسته، مردمانی که هم از شهادت حاج قاسم غم‌بار و هم خوشحالند و از رشادت‌های سردار سرافراز اسلام می‌گویند:

حاج قاسم سلیمانی در قلب همه مردم استان کردستان جای دارد

رامین‌فر یکی از بانوان کردستانی در جلوی مسجد جامع سنندج ایستاده و آرام آرام گریه می‌کند؛ وی به خبرنگار تسنیم می‌گوید: جمعیت امروز را مشاهده کردم بغض گلویم را گرفت، خاطرات رحلت امام(ره) برایم تداعی شد، همه از پیر و جوان زن و مرد حتی آنهایی که به نوعی مخالف انقلاب و دولت هستند، امروز در مراسم شهادت حاج قاسم حضور داشتند.

وی به رشادت‌های سردار دل‌ها اشاره کرد و افزود: چه شب‌هایی ما آرام نخوابیدیم و ایشان بیدار بودند، بی‌دغدغه آمدیم و رفتیم، شهید سلیمانی مقتدرانه پشت سر ملت ایران ایستاده بود؛ روز جمعه وقتی خبر شهادت سردار عزیز را شنیدم آنقدر گریه کردم که این ناراحتی و گریه را فقط برای روز فوت پدرم داشتم.

بانوی کردستانی گفت: سردار سلیمانی در قلب همه مردم استان کردستان جای دارد، خدا نمی‌گذرد از کسانی که از شهادت سردار قاسم سلیمانی خوشحال باشند.

این شهروند سنندجی با بیان اینکه این خبر شهادت سردار دل‌ها بسیار مردم استان کردستان را متاثر کرد، خاطرنشان کرد: یقیناً همه با هم پاسخ دندان‌شکن و سیلی محکمی به آمریکا خواهیم زد، خیلی‌ها از نظر حزبی، افکار و اعتقاد باهم متفاوتند اما امروز همه برای شهادت سردار سلیمانی ناراحت و اندوهگینند؛ این شخصیت بزرگ در دل‌های ما جا دارد.

بانوی کردستانی که سپهبد سلیمانی را پدر خود می‌داند

ناهید محمدی، یکی دیگر از شهروندان سنندجی به خبرنگار تسنیم گفت: ترامپ عوضی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، فکر کرده به این راحتی‌هاست که سردار سلیمانی را از دست بدهیم، هر فرد ایرانی و کردستانی در برابر دشمنان یک حاج قاسم است.

وی با گریه و بغض خود داد می‌زند «به خدا ترامپ را می‌کشیم، نابودش می‌کنیم، سردار سلیمانی یک پدر برای ایران و تمام خانواده‌ها بود؛ انتقام خونش را قاطعانه می‌گیریم.

وی چنان با احساس و تعصب خاصی سخن می‌گفت که تمام حاضرین در مراسم، وفاداری این بانوی سنندجی را تحسین می‌کردند؛ محمدی بیان کرد: من و تک تک خانواده‌ام روی حرف خود ایستاده‌ایم، تا آخرین لحظه، حق خون شهدا و سردار سلیمانی را خواهیم گرفت، همه باهم دست در دست هم، با اتحاد و همبستگی فقط به فکر نابودی آمریکا باشیم.

روحیه ملت ایران با اقدامات وقیحانه آمریکایی‌ها تضعیف نمی‌شود

زندی دیگر شهروند سنندجی در جمع غزاداران کردستانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید سلیمانی محضر مقام معظم رهبری و مردم استان کردستان به خبرنگار تسنیم، افزود: شهادت سردار سلیمانی پیام پرصلابت و اقتدار مردم ایران را نشان می‌دهد، ما از این اقدامات خبیثانه آمریکای جنایتکار نمی‌ترسیم، این خون‌ها برای ما ادامه‌دهنده راه شهداست.

وی با بیان اینکه ما ملت ایران همیشه پشت ولایت فقیه هستیم، افزود: مردم استان کردستان همیشه ولایتمدار و پیرو راه شهدا بوده‌ و هستند، و باید سردار سلیمانی و دیگر شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند.

 این شهروند سنندجی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با اقدامات وقیحانه نمی‌توانند روحیه ملت ایران را تضعیف کنند، بیان کرد: هزاران نفر مانند سردار سلیمانی آماده مبارزه و جان‌فشانی هستند، تا روزی که زنده هستیم این راه را ادامه خواهیم داد، هرکدام از پسران و فرزندانمان یک سردار سلیمانی هستند.

اشک ماتم شیعه و سنی در فراق ‌شهید سلیمانی؛ مردم دیار وحدت یکپارچه رخت عزای سردار بر تن کردند + تصاویر‌واکنش علمای برجسته اهل‌سنت به جنایت تروریستی آمریکا / انتقام خون ‌شهید سلیمانی از گرگ‌های خونخوار گرفته می‌شود‌

ابراز تأسف کردستانی‌ها از شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی

محمد روشنی، شهروند دیگر سنندجی با ابراز تأسف و ناراحتی از شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: ملت و مردم ایران مدیون خون شهدا هستند و هر شخصیتی مانند سپهبد سلیمانی در این مملکت از دست داده شود، لطمه بزرگی به جامعه و شهروندان وارد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتقام سختی از آمریکا جنایتکار می‌گیریم، گفت: هریک از ما مردم استان کردستان، خود را در این مصیبت بزرگ شریک دانسته و باید این راه ادامه داده شود.

حاج قاسم سردار دل‌ها و قلب‌ ملت ایران بود

ارغوانی دیگر شهروند سنندجی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری و ملت ایران بیان کرد: حاج قاسم سردار دل‌ها و قلب‌ ملت ایران بود و نه تنها مردم ایران بلکه تمام جهان اسلام از این واقعه تلخ ناراحتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران اعم از پیر و جوان و کوچک و بزرگ باید جانانه و از ته دل این مسیر را ادامه و تحت هیچ شرایطی اجازه کوچک‌ترین سوءاستفاده‌ای به دشمنان داخلی و خارجی نمی‌دهیم.

خدمات و حماسه‌های حاج قاسم در دفاع از کُردها «هیچ‌گاه» فراموش نمی‌شود

کیوان ناصری یکی دیگر از جوانان غیور استان کردستان سردار قاسم سلیمانی را قلب مردم ایران دانست و گفت: دشمنان با جبهه‌های مختلف حمله و تحریم، سعی به زانو درآوردن مردم ایران داشته اما ما ایرانی‌ها مصصم‌تر از همیشه برای مقاومت و دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام می‌جنگیم.

وی افزود: مردم استان کردستان با بصیرت خود، راه درست را تشخیص و به موقع دشمنان خود را شناسایی کرده و امیدوارم راه حاج قاسم سلیمانی با اقتدار ادامه یابد.

این شهروند سنندجی با یادآوری اینکه سردار سلیمانی خدمات زیادی برای ملت ایران و کُردها داشته که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود؛ ابراز داشت: امروز کُردها نیز به پاس قدردانی از زحمات بی‌دریغ ایشان، دورهم جمع شده تا بار دیگر وفاداری خود را به نظام، رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش نشان دهیم.

ناصری تصریح کرد: ما مردم استان کردستان همگام با ملت ایران حق و انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکای جنایتکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/484/ ع

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سوال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

به گزارش ایلنا، کنعانی افزود: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آن‌ها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت