Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:47:39 GMT

عزاداری باشکوه زنجانی‌ها در فراق سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۶۷۰۹

عزاداری باشکوه زنجانی‌ها در فراق سردار سلیمانی

زنجانی‌ها امروز در یوم‎‌العباسی دیگر به خیابان‌ها آمدند تا در فراق سردار سلیمانی عزاداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم عزاداری باشکوه زنجانی‌ها به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی عصر امروز در مرکز شهر زنجان از پیاده‌راه سبزه‌میدان به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد و در این مراسم مردم شهید پرور زنجان ارادت مخلصانه خود را در سوگ سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به منصه ظهور گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنجانی‌ها امروز آمدند تا بگویند ایران اسلامی هیچگاه دست از مواضع حق خود بر نمی‌دارد و برای مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی تا آخرین قطره خون خود تلاش می‌کند چرا که سردار ایرانی خود حاج قاسم سلیمانی را اسوه و الگوی خود می‌دانند.

این مراسم با شکوه استاندار، با حضور امام جمعه، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی، دانشگاهیان، بسیجیان، روحانیون، طلاب و دیگر قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم که خیل عظیمی از مردم ولایتمدار و مسؤولان اجرایی استان زنجان حضور داشتند مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به مصیب‌خوانی و عزاداری در رثای شهادت این مرد بزرگ پرداختند.

حاج ولی‌الله کلامی، حاج جواد رسولی و تعدادی دیگر از مداحان شهر زنجان در عزای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مداحی پرداختند.

قرار است فردا نیز مراسمی به همت بازاریان زنجانی در مسجد جامع زنجان و همچنین  مسجد سید فتح‌الله زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه -سیزدهم دی‌ماه- در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

انتهای پیام/73005/ق۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی زنجان شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک