Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در حمله تروریستی فرودگاه بغداد توسط بالگرد‌های آمریکایی به دستور مستقیم ترامپ، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در توییتی، نامه این شهید بزرگوار را به صاحب خانه‌ای که در عملیات آزادسازی بوکمال بدون اجازه از خانه‌اش به عنوان مقر عملیات استفاده کرده بودند باز نشر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه شهید سلیمانی از فرد صاحب خانه برای استفاده بدون اجازه از خانه اش عذرخواهی کرده و از او درخواست کرده درصورت سفر به ایران به خانه سپهبد برود.

او این توییت را با هشتگ #الگوی_اخلاق و #حق‌الناس منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید توییت منتشر شده توسط آذری جهرمی را مشاهده کنید:

" نامه‌ای که سردار دل‌ها شهید سلیمانی به صاحب خانه‌ای که در عملیات آزادسازی بوکمال به عنوان مقر استفاده کردند نوشتند و برای استفاده بدون اجازه از خانه عذرخواهی کردند و گفتند اگر ایران آمدید بیاید منزل ما و این هم شماره تلفن منزل بنده
الگوی اخلاق
حق‌الناس "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید سلیمانی سردار سلیمانی وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: آیین گل‌غلتان در خانه تاریخی آل‌یاسین، واقع در خیابان امام خمینی (ره) از ساعت ۱۹:۳۰ تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه «روز گل محمدی و گلاب» با حضور کودکان و مادران  برگزار می‌شود.

 سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در این سنت بهاری، نوزاد را پس از غسل دادن میان گل‌های محمدی پرپر شده‌ای در پارچه سفیدی می‌غلتانند، بر اساس این باور کهن، این اقدام موجب شادابی پوست کودک شده و او را در برابر حساسیت‌های فصلی ایمن می‌کند.


مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل کاشان با بیان اینکه آیین ملی گل‌غلتان ویژه کودکان زیر دو سال (متولدین سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲) برگزار می‌شود، گفت: پیشینه رواج این آیین در فرهنگ و سنت کاشانی به ثبت رسیده و در منطقه کاشان دارای هویت و اصالت است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان
  • دوران حفظ دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • غذارسانی به حیوانات محبت در حق آنها نیست
  • دوران حفظ کردن دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است