Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:28:25 GMT

تعویق نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۶۸۲۴

تعویق نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی

نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به فردا دوشنبه موکول شده است. ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دویچه وله، نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که قرار بود برای بررسی پیامدهای احتمالی ترور سردار قاسم سلیمانی تشکیل شود، به فردا دوشنبه موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع این نشست که قرار بود امروز یکشنبه برگزار شود بر اساس ادعای رسانه‌های صهیونیستی بحث درباره حمله موشکی احتمالی ایران به اهداف اسرائیل و آمادگی در قبال آن عنوان شده بود.

گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو و پامپئو درباره ایران و عراقواکنش نتانیاهو به شهادت سردار سلیمانی در عملیات تروریستی آمریکانتانیاهو خواستار مصونیت قضایی از پارلمان رژیم صهیونیستی شد

انتهای پیام/

R36447/P/S8,90,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل سردار قاسم سلیمانی اسرائیل سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته شده و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • تل‌آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند