Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم داریم در بودجه ردیفی برای اقدامات مقابله با آمریکا تعریف کنیم و آن را در اختیار نیروهای مسلح و یا شورای عالی امنیت ملی قرار دهیم.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به ادامه گستاخی‌های ترامپ پس از عملیات تروریستی و به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: پیام‌‌های آمریکایی‌ها بی‌شرمانه و خارج از ضوابط و شئون دیپلماتیک بوده که البته پاسخ محکمی دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول چند روزی که از شهادت سردار سلیمانی گذشته، خواست مردم از نمایندگان انتقام سخت بوده و قطعاً نیروهای مسلح، دولت و شورای عالی امنیت ملی در این راستا عمل خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید تصمیم بگیرند در چه مکان و چگونه پاسخ این حرکت تروریستی ترامپ را بدهند، گفت: اگر پاسخ به این حرکت آمریکا سخت نباشد، آمریکایی‌ها گستاخ‌تر و جری‌تر می‌شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه گروه‌ها و سلیقه‌های سیاسی کشور درباره انتقام سخت از عاملان ترور سپهبد قاسم سلیمانی متفق هستند، تصریح کرد: روزهای اخیر برخی ترسوهای سیاسی در بیانیه‌ای حرف‌هایی زدند که بی‌ربط است و حتی جریان همسوی آنان در مجلس هم چنین گفته‌هایی را قبول نداشتند.

امیرآبادی فراهانی خاطرنشان کرد: اینها بزدلان و دنیا طلبانی هستند که می‌خواهند خودشان را مقابل آمریکایی‌ها تمیز نشان دهند و در صورتی که قلب ملت ایران جریحه‌دار شده و غرور ملی این مردم مورد اهانت قرار گرفته عده‌ای قلیل از جریان خاص چنین بیانیه‌هایی صادر می‌کنند.

وی با تأکید براینکه قاسم سلیمانی سردار دلسوز ملت بود و همه ما خونخواه ایشان هستیم، گفت: در کمیسیون مطرح کردیم که در صورت اجماع ردیف بودجه‌ای خاص برای مبارزه با آمریکا بگذاریم و پول در اختیار شورای عالی امنیت ملی و یا نیروهای مسلح قرار گیرد تا در مواقع ضروری از لحاظ منابع مالی برای اقدام‌های مقابله جویانه مشکل نداشته باشند.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: احمد امیرآبادی فراهانی کمیسیون تلفیق بودجه مقابله با آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟