Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:10:31 GMT

ارسال پیام ها از سوی آمریکا نشان وحشت آن هاست

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۷۰۷۳

ارسال پیام ها از سوی آمریکا نشان وحشت آن هاست

«علیرضا رحیمی»  در واکنش به تحرکات دیپلماتیک آمریکایی ها پس از ترور سردار حاج قاسم سلیمانی به خبرنگار ایرنا گفت: به نظر می رسد اقداماتی که امریکایی ها در فرستادن پیغام و میانجی هایی که برای صحبت با ایران در دو روز اخیر انجام داده اند، نشان دهنده رعب و وحشتی است که در دل امریکایی ها، مقامات آنها و حتی اروپایی ها از عواقب این جنایت بزرگ ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: واکنش عموم مردم در جهان اسلام نسبت به خبر شهادت سردار سلیمانی، خارج از محاسبات آمریکایی ها بود همین مسئله باعث نگرانی و وحشت آن ها شده است. در حال حاضر همه جهان اسلام مخصوصا کشورهای خاورمیانه و خط مقاومت مطالبه اصلی شان پاسخ کوبنده از طرف جمهوری اسلامی ایران نسبت به این واقعه تلخ است.

رحیمی در واکنش به خبرهایی که درباره پیام های آمریکایی ها به سران کشور منتشر شده است، تصریح کرد: به صورت کلی پیغام ها و واسطه هایی که در این بازه زمانی  از طرف امریکایی ها، چه به صورت رسمی از طرف حافظ منافع شان و چه به صورت غیر رسمی وسط دیگران ارسال می شود را تنها می توان در مسیر ترس و وحشت آن ها ارزیابی کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره واکنش ایران به اقدام جنایتکارانه آمریکا خاطر نشان کرد: آنچه که برای ما اولویت اول را دارد، حفظ منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است و این که جمهوری اسلامی ایران چه تصمیمی بگیری، حتما در شورای عالی امنیت ملی حتما بررسی خواهد شد و مجلس شورای اسلامی از آن پشتیبانی می کند.

طی روزهای اخیر سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در کشورمان پیامی از حکام آمریکایی به وزارت خارجه ایران منتقل کرد که محمدجواد ظریف در واکنش به آن گفت: سوئیسی ها به عنوان حافظ منافع مطالبی را منعکس می کنند و یک پیام بسیار نابخردانه ای را از آمریکایی ها آوردند که جواب قاطعی را دریافت کردند و همچنین کاردار سوئیس یک بار برای ابلاغ اعتراض ایران به وی و دیگری برای پاسخ قاطع ایران به پیام گستاخانه آمریکایی، ها دو بار به وزارت خارجه احضار شد.

همچنین برخی گمانه زنی ها سفر وزیر امور خارجه قطر به ایران را هم در همین راستا ارزیابی می کند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی علیرضا رحیمی شورای عالی امنیت ملی محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علیرضا رحیمی شورای عالی امنیت ملی محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی جواد ظریف مجلس شورای اسلامی علیرضا رحیمی شورای عالی امنیت ملی محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که اعتراضات دانشجویی نشان داد که دموکراسی در آمریکا پوشالی و دروغین است. همچنین تفکرات پوسیده دولتمردان آمریکایی تاثیری روی مردم به خصوص آزادیخواهان ندارد.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اعتراضات دانشجویی در آمریکا چند مساله را نشان داد؛ یکی اینکه در آمریکا برخلاف ادعاهای دروغینش که مهد دموکراسی است، چنین چیزی وجود ندارد بلکه آنها دموکراسی خودخواسته را قبول دارند؛ بدان معنا که آنچه خودشان تعیین می‌کنند قابل اعتراض و مخالفت است نه اینکه عده‌ای بخواهند در دفاع از مظلوم اعتراض کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دانشجویان آمریکایی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند اما با آنها شدیداً برخورد شد این یعنی دموکراسی در آمریکا پوشالی و دروغین است و اینکه چهره واقعی دولتمردان آمریکا به دنیا نشان داده شد.

رشیدی با بیان اینکه جوانان داخل آمریکا همراه با دانشجویان شده‌اند، گفت: این نشان می‌دهد که تفکرات پوسیده دولتمردان آمریکا روی ملت‌ها اثر ندارد و آزادی‌خواهی در تمام ملت‌های جهان به عنوان یک حرکت شکل گرفته است. می‌توان منشأ آن را ایران دانست چون تا پیش از انقلاب اسلامی چنین موضوعی سابقه نداشته است.

منتخب مجلس دوازدهم یادآور شد: انقلاب اسلامی شعار دفاع از مردم فلسطین را سر داد و این جزء آرمان‌های اولیه‌اش بود که با گذشت 50 سال همچنان در این راه حرکت می‌کند. اکنون مردم دنیا ظلم را نمی‌پذیرند و در حمایت از مردم مظلوم فریاد می‌زنند که بارزترین آن خیزش دانشجویان آمریکایی علیه دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان گفت: حرکت دانشجویان آمریکایی در نوع خود بی‌نظیر بود و انگیزه بیشتری را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین فراهم می‌کند تا در دنیا شاهد خیزش جهانی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی