Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:15:12 GMT

جزئیات مراسم تشییع شهید سلیمانی در قم اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۷۰۹۰

جزئیات مراسم تشییع شهید سلیمانی در قم اعلام شد

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر به جزئیات برنامه‌های تشییع پیکر شهیدان تروریسم دولتی آمریکا در قم اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم‌هایی که در شورای تأمین استان گرفته شده بود، سه مسیر برای تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهیدان ترور در نظر گرفته شد که پس از بررسی، مسیر ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد جمکران مورد تائید قطعی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که تدارکات لازم در این مسیر پیش بینی شده، اظهار کرد: وسایل حمل و نقل عمومی برای انتقال و برگشت شهروندان تدارک دیده شده، بنابراین از شهروندان انتظار داریم از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و اجازه بدهند ماشین حمل پیکر شهیدان طبق برنامه از میان جمعیت عبور کند.

فرماندار قم افزود: زمان تشییع پیکر شهیدان ۲ ساعت است و امیدواریم شهروندان از همکاری با دست اندرکاران این مراسم دریغ نکنند.

حیدری از پیش بینی برپایی ایستگاه‌های صلواتی و استقرار دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در طول مسیر خبر داد و تاکید کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ روز دوشنبه آغاز می‌شود و تردد وسایل نقلیه در محدوده مسیر تشییع پیکر شهیدان ممنوع می‌شود. 

وی تأکید کرد: برای این که همه شهروندان بتوانند از این فرصت معنوی به دست آمده حداکثر استفاده را بکنند، مدارس و دانشگاه‌ها در روز دوشنبه تعطیل است.

فرماندار قم با اشاره به پیش بینی حضور شهروندان استان‌های همجوار در این مراسم، ابراز امیدواری کرد که این مراسم آنچنان که شایسته سردار شهید سلیمانی و همرزمانش است برگزار شود و انعکاس گسترده داشته باشد.

کد خبر 4817670

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی حیدری قم فرماندار قم قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی 9 دی سردار سلیمانی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین مشهد شهادت شیراز گرگان بیرجند شهرکرد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه