Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی گلدن استیت گفت: اگر ما به درون جنگ دیگری هدایت شویم،پیامدهای آن برای خانواده‌ها و بسیاری از مردم آن‌قدر شدید است که همه ما باید برای حمایت از نظامیان، دولت را مجبور کنیم تصمیم‌ های درستی بگیرد.

به گزارش مشرق، استیو کر، سرمربی تیم بسکتبال گلدن استیت وَریرز و مربی تیم ملی بسکتبال آمریکا از ابراز نظراتش در مورد شهادت سردار قاسم سلیمانی توسط رئیس جمهور آمریکا، خودداری نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی گلدن استیت، روز جمعه توئیت کرد که مایک پنس، معاون رئیس جمهور در مورد ادعاهای مربوط به درگیری سلیمانی در حملات تروریستی یازده سپتامبر دروغ گفته است.

وی گفت: چیزی که من در طول زندگی آموخته‌ام این است که دولت ما هنگام صحبت درباره جنگ، دروغ می‌گوید. جانسون و نیکسون در مورد ویتنام دروغ گفتند. بوش و چنی درباره جنگ عراق دروغ گفتند. اکنون پنس در مورد دخالت ایران و سردار سلیمانی در قضیه 11 سپتامبر دروغ می‌گوید.

مربی تیم ملی آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به یک جنگ غیرضروری که آمریکا در آن پیروز نخواهد شد، هشدار داد.

وی گفت: من آنچه را در جهان اتفاق می‌افتد دنبال می‌کنم زیرا به اخبار علاقه دارم. من نگران هستم که بخواهیم به جنگ دیگری تن بدهیم. من سعی می‌کنم از توئیتر خود استفاده کنم تا به مردم یادآوری‌ کنم کارهای خود را قبل از اینکه کورکورانه پرچم کشور را تکان دهند و در جنگ دیگری مثل عراق گیر بیفتند، انجام دهند.

استیو کر تصریح کرد: قبل از جنگ عراق، تب وطن‌پرستی، لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) را فرا گرفته بود. ما در NBA و سایر لیگ‌ها کار بزرگی انجام می‌دهیم و از جانبازان خود با دعوت کردن به دیدن بازی، حمایت و آنها را تشویق می‌کنیم. من هم از صمیم قلب از آن حمایت می‌کنم. اما آنچه من فکر می‌کنم که حمایت بیشتری به‌حساب بیاید این است که سرباز به خارج از کشور نفرستیم و درگیر جنگ‌های غیرضروری و بدون برنده نشویم، این‌گونه است که ما به بهترین وجه می‌توانیم از زنان و مردان خود که نماینده ما هستند حمایت کنیم.

او ادامه داد: تاریخ کشور آمریکا موجود است و همه شما باید درباره جنگ ویتنام و عراق و مردمی که توسط دولت ما گمراه شدند، مطالعه کنید. مردم توسط دولت ما گمراه می‌شوند، این در ویتنام اتفاق افتاده است و ما می‌دانیم که حقایق آن چیزی نبودند که به اطلاع ما رسید. اکنون هم باید مراقب آنچه به ما گفته می‌شود، باشیم. اگر ما به درون جنگ دیگری هدایت شویم، پیامدهای آن برای خانواده‌ها و بسیاری از مردم آن‌قدر شدید است که همه ما باید برای حمایت از نظامیان خود، دولت را مجبور کنیم تصمیم‌های درستی بگیرد و اقدامات درستی انجام دهد.

استیو کر یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های دنیای ورزش است که در بیروت به دنیا آمده و در خاورمیانه بزرگ شده است. او پدرش را در حملات تروریستی داعش از دست داد. استیو کر با اشاره به کشته شدن پدرش (رئیس وقت دانشگاه آمریکایی بیروت) از سیاست‌های دولت ترامپ انتقاد کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی گلدن استیت تیم ملی بسکتبال آمریکا استیو کر سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا