Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@07:47:28 GMT

پیش بازی یوونتوس-کالیاری؛ به دنبال شروعی تازه

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۷۸۸۱

پیش بازی یوونتوس-کالیاری؛ به دنبال شروعی تازه

یوونتوس در اولین بازی سال 2020، چالش نسبتا سخت کالیاری را پیش رو دارد.

طرفداری- پس از پایان تعطیلات زمستانی سری آ، روز دوشنبه مسابقات هفته هجدهم سری آ ایتالیا ادامه خواهد یافت. در چارچوب مسابقات این هفته، یوونتوس میزبان کالیاری خواهد بود و در همین راستا نگاهی داریم به آمار و ارقام مربوط به این دیدار:

تاریخ زمان مکان دوشنبه، 16 دی 1398 17:30 به وقت تهران استادیوم آلیانز، تورین بررسی وضعیت دو تیم

یوونتوسِ ساری که در ماه دسامبر، شرایط چندان مساعدی را تجربه نکرد، سال 2019 را با شکست در سوپرکاپ ایتالیا به پایان رساند تا اولین جام فصل از دست برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، انتقاداتی روانه یوونتوس شد اما حالا با فرارسیدن سال جدید میلادی و استراحتی چند روزه، یوونتوس آماده است شروعی دوباره داشته باشد تا ثابت کند همچنان مدعی قهرمانی در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا باشد. از سوی دیگر، تیم سرسخت کالیاری که برای راهیابی به مسابقات اروپایی فصل آینده تلاش می‌کند، نمی‌خواهد برابر یوونتوس شکست بخورد زیرا از دست دادن امتیاز می‌تواند آن‌ها را نسبت به رقبایشان عقب بیاندازد. راجا ناینگولان، کاپیتان کالیاری که همواره برابر یوونتوس عملکردی بسیار خوب ارائه داده، می‌تواند بمب انگیزه این تیم برابر یووه باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم

یوونتوس (2-1-3-4): شزنی| کوادرادو، بونوچی، ده لیخت، الکس ساندرو| رابیو، پیانیچ، ماتویدی| رمزی| هیگواین، کریستیانو رونالدو

کالیاری (2-1-3-4): اولسن| کاچاتوره، کپیتلی، کلاوان، لوکا پلگرینی| ناندز، چیگارینی، روگ| ناینگولان| ژائو پدرو، جووانی سیمئونه

غایبان دو تیم

یوونتوس: کیه لینی، خدیرا (مصدوم) بنتانکور (محروم)

کالیاری: کرانیو، لوکاس کاسترو، بیرشا، پاوولتی (مصدوم) پیزاکانه (محروم)

جایگاه دو تیم در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 2 یوونتوس 13 3 1 31 17 14 42 6 کالیاری 8 5 4 33 23 10 29 رویارویی‌های پیشین دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم از نگاه آمار تیم بهترین نمره بهترین گلزن  بهترین گل‌ساز یوونتوس کریستیانو رونالدو (7.72) کریستیانو رونالدو (9) هیگواین، بنتانکور (4) کالیاری راجا ناینگولان (7.34) ژائو پدرو (11) راجا ناینگولان (5) نکات آماری

یوونتوس در 29 بازی اخیر خانگی‌اش در سری آ نباخته است.

یوونتوس در هجده بازی اخیرش برابر کالیاری نباخته است.

یوونتوس در سه بازی خانگی اخیرش برابر کالیاری حداقل سه گل زده است.

کالیاری در شش بازی اخیرش حداقل دو گل خورده است.

یوونتوس در شش بازی اخیرش برابر کالیاری، پنج بار کلین شیت کرده است.

یوونتوس در هفت بازی از هشت بازی خانگی اخیرش در سری آ حداقل دو گل به حریفان زده است. 

پیش‌بینی هو اسکورد

یوونتوس 2-0 کالیاری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دواین جانسون اتهامات اخیرش را رد کرد؛ گمانه‌زنی از آینده راک در WWE

به تازگی اخباری درباره راک منتشر شده بود که طی آن منابع مختلفی مدعی بودند که او به موقع بر سر پروژه‌های مختلف خود چه در هالیوود و چه در WWE حاضر نمی‌شود. یکی از این گزارش‌ها راک را متهم کرده بود که همیشه بر سر صحنه فیلم‌برداری پروژه سینمایی اخیر خود با نام Red One با تاخیر حضور پیدا می‌کند.

طرفداری | گاومیش دنیای کشتی کچ به تازگی درباره این اتهامات به اظهارنظر پرداخته است و تایید کرده که به موقع برای حضور در تمرین پیش از بازی در شب اول رسلمنیا در ورزشگاه حضور پیدا کرده بود. راک در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از پشت صحنه حضورش در ورزشگاه میزبان رسلمنیا را در ساعت‌ها پیش از شروع این رویداد به اشتراک گذاشت. راک همچنین از حمایت هواداران از او در رابطه با این حواشی تشکر کرد.

دواین اکنون در تلویزیون WWE حضور ندارد و درگیر تعهدات دیگری است که یکی از آنها پروژه سینمایی جدید او با نام The Smashing Machine به حساب می‌آید. او همچنان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره TKO به شمار می‌رود.

چه زمانی راک به WWE برخواهد گشت؟

اگرچه چهارچوب زمانی تاییدشده‌ای برای بازگشت راک وجود ندارد، اما او نقشه‌های بزرگی برای بازگشت خود دارد. دواین جانسون در اپیزود راوی بعد از رسلمنیا به کودی رودز هشدار داد که هر زمان که برگردد، به دنبال کودی رودز خواهد رفت. یک زمان احتمالی برای بازگشت راک سامراسلم 2024 است که البته با توجه به برنامه سینمایی او ممکن است بسیار زود باشد، اما احتمال حضور این اسطوره WWE در فصل پاییز و زمستان بسیار بیشتر خواهد بود تا درگیری خود با کودی رودز را از سر بگیرد.

سروایور سریز 2024 و رویال رامبل 2025 ممکن است مقصد احتمالی این مین ایونت بزرگ باشند، اگرچه غول آخر به حضور در رسلمنیا 41 نیز امید دارد. گرچه راک هدف خود را بازی با کودی رودز عنوان کرده، اما نباید فراموش شود که هدف اولیه از بازگشت او به WWE چه بود. استوری لاین او و رومن رینز سرانجام باید شروع شود. چه در سال 2025 باشد و چه در 2026؛ همه در انتظار رویارویی این دو پسرعمو در آوردگاه جاودانگی هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • دواین جانسون اتهامات اخیرش را رد کرد؛ گمانه‌زنی از آینده راک در WWE