Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان در نشست شورای شهر کرمان مصوب شد میدان پرواز که در ورودی فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان قرار دارد به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، شامگاه یکشنبه در جلسه فوق‌العاده شورای شهر کرمان اعضای شورای شهر کرمان به اتفاق آراء مصوب کردند که بلوار ۴۵ متری شرقی - غربی (از پل شهید بهشتی –سیدی- تا میدان پرواز –فرودگاه-) به نام سردار شهیدقاسم سلیمانی نامگذاری شود که بخش زیادی از این محور احداث شده و مابقی در ادامه کار در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مصوب شد میدان پرواز نیز که در ورودی فرودگاه کرمان قرار دارد به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شود.

به گزارش ایسنا، همچنین از ورودی میدان بیرم آباد تا تقاطع گنبد جبلیه به نام سردارشهیدغلامحسین پورجعفری نامگذاری شد.

بنابر مصوبه شورای شهر کرمان از پل ایثار تا پل شهید بادپا که اکنون به نام بلوار شاهد است، به نام ابومهدی المهندس نامگذاری شود.

سردار"حسین چناریان" عضو شورای شهر کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: در پی شهادت سپهبد سلیمانی برکتی در وحدت و انسجام مسلمانان می بینیم و امیدواریم با شهادت و خون ایشان ریشه ظلم از منطقه برچیده شود.

"محمدجواد کامیاب" عضو دیگر شورای شهر کرمان در این جلسه با اشاره به رشادت های سپهبدشهید سلیمانی و بیان اینکه اصلا هیچ گونه نمی شود برای سردار سلیمانی جبران کرد، افزود: بهترین دوستان سپهبد سلیمانی در جنگ ایران و عراق شهید شدند اما ایشان به خاطر مردم این کشور تا پای جان ایستاد و شهید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید اصغر پوربهشت‌زاده گفت: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن دعوت از عموم برای شرکت در مراسم افزود: اجلاسیه شهرستانی پیش‌نیاز دومین کنگره ملی شهدای استان و این روز‌ها همه جای استان معطر به نام و یاد شهدا است.
وی از برگزاری پنج هزار برنامه ویژه در راستای کنگره ملی شهدا در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۳۸۱ یادواره در قالب خانگی، پایگاهی، محله ای و اقشار از جمله برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد شهدا در یک سال اخیر بوده است.
پور بهشت ادامه داد: در راستای بزرگداشت شهدا ۲۲۰ فقره جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.
پوربهشت گفت:کاشت ۲ هزار نهال به یاد شهدا و اجرای جشنواره‌های فرهنگی به یاد شهدا از دیگر برنامه‌ها بود.
وی با اشاره به رنجش خاطر خانواده شهدا و اعتراض نسبت به وضع موجود تصاویر شهدا در معابر افزود: امروز به برکت اجلاسیه شهر مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر