Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:47:56 GMT

لاریجانی: آمریکا مرتکب خطایی بزرگ شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۸۹۸۶

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکایی‌ها خطای بسیار بزرگی را با شهید کردن حاج قاسم سلیمانی مرتکب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز ظهر (یکشنبه 15 دی) بار دیگر با حضور در منزل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خانواده این شهید دیدار کرد و شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاریجانی در این دیدار با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی سرداری بسیار بزرگ در سپاه اسلام بود که شهادت وی ولوله ای در جهان افکنده است، گفت: فقدان ایشان ضایعه ای سنگین برای همه مسلمانان است و در عین حال، ریخته شدن خون پاک این سردار رشید به دست شقی ترین افراد روزگار، شور عجیبی در قلوب امت اسلام پدیده آورده است که تداوم حرکت عظیم مقاومت اسلام است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی‌ها در این قضیه خطایی بسیار بزرگ مرتکب شدند، یادآور شد: تشییع پیکر سردار شهید سپهبد سلیمانی در عراق و خوزستان نشان داد که از چه جایگاه والایی برخوردار بودند و جنایت آمریکا در به شهادت رساندن ایشان و همرزمانشان تا چه حد فاجعه بار است.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی مجموعه ای از صفات شجاعت، اخلاص، هوشمندی و پاکباختگی را با هم داشت و شهادت ایشان بسیار دردآور بود که  ان شاءالله در پیشگاه خداوند درجات بالایی در انتظار ایشان است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حدود 38 سال با ایشان مأنوس بودم، خطاب به خانواده سردار شهید سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: اکنون شما در اجر ایشان شریک هستید و خداوند عزت شما را که بسیار است از این افزون تر خواهد کرد.
لاریجانی با یادآوری خاطره ای از سردار شهید سپهبد سلیمانی افزود: ایشان در هنگام شهادت شهید احمد کاظمی بسیار متأثر و آزرده خاطر بود و امروز که به یار شهید خود پیوسته است همه ملت از شهادت او متأثر و بی قرار شده اند.
وی تعلق خاطر آحاد ملت به سردار شهید سپهبد سلیمانی را نشانه عظمت این شخصیت مجاهد و عزت آفرین توصیف کرد و ادامه داد: شما می بینید که در مدتی که از شهادت ایشان می گذرد چگونه همه اقشار، صنوف و گروه‌های گوناگون با گرایش های مختلف از عظمت ایشان و حق بزرگی که بر گردن کشور دارند، سخن می گویند و چه متون و عبارات شورانگیزی در وصف ایشان و خدماتشان به کار برده اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار نسبت به ادامه راه و کار سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار امیدواری کرد و با اشاره به دستنوشته های سردار شهید سپهبد سلیمانی، حفظ و اشاعه فضائل این شهید را ضروری عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین، اظهار داشت: برخی از عشایر توانسته‌اند با اراده‌های آهنین خود، بر طبیعت سهمگین زاگرس غلبه کنند، در طول سالیانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد که امروز این جاده‌های ارتباطی با تراز بالا در خدمت مردم است.

وی مطرح کرد: برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و از آنجایی که جاده‌های مناسبی ندارند یا بعضاً فاقد جاده مناسب هستند، سایر امکانات هم کمتر به این مناطق رسیده است. با هم‌افزایی سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمتگزار تلاش بر این است که بسته‌ای از خدمات به این مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است. امروز این منطقه به خوبی بررسی می‌شود تا بتوان قابلیت‌های جاده این روستا را افزایش داد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است. ایجاد واحدهای خورشیدی خانگی با نصب صفحات خورشیدی با 5 کیلووات، در کل این روستا برای هر خانواده‌ای تامین می‌شود. گروه جهادگران عاشورایی هم اینجا در خدمت مردم هستند و خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه