Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰ کیلو تریاک از چمدان مسافر

فرمانده انتظامی نی ریز گفت: در بازرسی از یک مسافر اتوبوس، میزان ۲۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی ایست و بازرسی "قطرویه" این شهرستان، به یکی از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در بازرسی از چمدان و وسایل همراه آن مسافر، میزان ۲۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

کشف سیگار قاچاق در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از کشف ۴۱۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق با ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم کرامت اله برومندی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فراشبند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو پارس مظنون شدند.

او ادامه داد: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، تعداد ۴۱۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق به توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۳۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان موفق به توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی منتهی به لارستان شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

تصادف زنجیره‌ای در کمربندی شیراز، ۶ زخمی بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد ۴ دستگاه خودرو در محور کمربندی شیراز، ۶ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور کمربندی شیراز، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ دستگاه پراید با ۶ سرنشین با ۲ دستگاه وانت مزدا و پژو پارس با یکدیگر برخورد کرده‌اند که در اثر آن، هر ۶ نفر از سرنشین خودرو‌های پراید که ۴ نفر از آنان دانش آمور بودند مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ دهقانی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را نداشتن توجه به جلو از جانب راننده پراید نقره‌ای اعلام کردند، از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

راه‌انداری کمیته آسیب‌های فضای مجازی در شهرداری با مشارکت پلیس فتا

رئیس پلیس فتا استان در نشست تعاملی، از راه‌انداری کمیته آسیب‌های فضای مجازی در شهرداری شیراز با مشارکت این پلیس خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی هدف از ایجاد این کمیته، کاهش آسیب‌های فضای مجازی و بالا بردن فرهنگ استفاده از این فضا عنوان کرد و افزود: برای تحقق این امر نیاز به همکاری و تعامل همه سازمان‌ها و نهاد‎ها در این حوزه می‌باشد.

او افزود: در راستای استفاده از اینترنت و فضای مجازی، با ظرفیت‌های بالایی که در شهرداری وجود دارد می‌توان با همکاری آن سازمان و تبدیل تهدید‌های موجود به فرصت، با مهارت افزایی کاربران و صیانت از جنبه‌های فرهنگی و اعتقادی، می‌توان این فضا را برای فعالیت آنان امن کرد.

این مقام انتظامی افزود: چنانچه کاربران فضای مجازی از سواد کافی در استفاده از فضای مجازی برخوردار نباشند ممکن است در برخی موارد تبعات جبران ناپذیری برای آن‌ها داشته باشد.

سلیمانی با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در زندگی روزمره، اظهار داشت: با همکاری شهرداری می‌توان از هجمه‌های سنگین دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی جلوگیری کرد و ضمن حفاظت از باور‌ها و اعتقادات خود به عنوان سربازان جنگ نرم در برابر تهدیدات و آسیب‌های این فضا ایستاد و مقابله کرد.

کشف ۶ نفر شتر قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۶ نفر شتر قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در راستای پیشگیری از ورود دام‌های فاقد مجوز دامپزشکی، روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون که در حال حمل دام بود مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، ۶ نفر شتر قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این خصوص، تصریح کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

جمع آوری ۴۱ معتاد پرخطر و متجاهر در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری ۴۱ نفر معتاد پر خطر و متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد گفت: در راستای تامین نظم و امنیت، پیشگیری از بروز جرایم و درخواست‌های مردمی، طرح شناسایی و جمع آوری معتادان پر خطر و متجاهر در شهرستان کازرون طی یک هفته گذشته به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح که با همکاری ماموران کوپ تابعه، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی اجرا شد، ۴۱ نفر معتاد متجاهر و پرخطر در این شهرستان جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در جمع آوری، تصریح کرد: شهروندان می‌نوانند هرگونه اخبار یا شکایتی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به این فرماندهی اعلام کنند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و تنگ کردن عرصه بر سارقان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی بیان داشت: در ۳ ماه گذشته با تلاش و کوشش شبانه روزی ماموران و تعقیب و مراقبت‌های ویژه و بهره مندی از روش‌های نوین کشف جرم، ماموران موفق به دستگیری ۶۹ نفر سارق و کشف ۶۷ فقره سرقت از نوع منزل، اماکن خصوصی، موتورسیکلت، خودرو و قطعات آن و احشام شدند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه تحقیقات از سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد، افزود: اطلاع رسانی به موقع و دقیق شهروندان از فعالیت‌های مجرمانه افراد مشکوک به پلیس، گام مهم و موثری در برخورد با مجرمین، هنجارشکنان و سارقان می‌باشد.

بازگرداندن چک ۵۰۰ میلیونی به صاحبش توسط پلیس استهبان

فرمانده انتظامی استهبان گفت: یک فقره چک حامل ۵۰۰ میلیون ریال که توسط رئیس کلانتری ۱۱ پیدا شده بود به صاحبش بازگردانده شد.

سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: رئیس کلانتری ۱۱ این شهرستان در حین عزیمت به منزل، یک فقره چک حاوی ۵۰۰ میلیون ریال را در جلو یک مغازه پیدا می‌کند.

او افزود: با تلاش و پیگیری پلیس صاحب آن شناسایی و پس از دعوت وی به ستاد فرماندهی، چک به صورت صحیح و سالم تحویل آن شد.

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۳۵ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر و کشف ۱۰ کیلو و ۱۴۹ گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، در نقاط حاشیه‌ای شهر فیروزآباد اجرا شد.

او افزود: در این طرح ماموران موفق شدند ضمن دستگیری ۳۵ خرده فروش مواد مخدر و معتاد پرخطر، در بازرسی از محل پاتوق آنان، ۱۰ کیلو و ۱۴۹ گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح بود، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث و قاچاق استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی