Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالیکه درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه سال 99 بیش از 20 درصد افزایش پیدا کرده اعضای کمیسیون تلفیق با افزایش مالیات بر سیگار مخالفت کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت:‌ در جلسه امشب پیشنهادات الحاقی به تبصره‌های یک تا 6 لایحه بودجه مطرح  و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود اینکه نزدیک به  20 پیشنهاد در قالب تبصره‌های یک تا 6 از سوی نمایندگان مطرح شد هیچ‌یک از این پیشنهاد الحاقی رأی نیاورد و البته تعداد قابل توجهی از این پیشنهاد نیاز به دو سوم آرا داشت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: منابع حاصل از افزایش قیمت حامل های انرژی 250 هزار میلیارد تومان است که در تبصره 14 قید شده اما نکته قابل توجه اینجا است که در تبصره 14 جزو منابع درامدی دولت محسوب نمی‌شود و در جلسه امشب پیشنهاد شد که با قرار گرفتن این موضوع در تبصره یک این 250 هزار میلیارد تومان جزو منابع درآمدی دولت محسوب شود و سازوکار آن شفاف‌تر و مشخص‌تر شود که بنا شد مرکز پژوهش‌های مجلس و دولت نکته‌نظرات خود را پیرامون این پیشنهاد در جلسه بعدی کمیسیون مطرح کنند و بعد در مورد آن رأی‌گیری شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهاداتی که در جلسه امشب مطرح شد و رأی نیاورد این بود که مالیات بر سیگار افزایش پیدا کند به این ترتیب که از سیگار خارجی به ازای هر نخ 300 تومان و سیگار تولید داخل به ازای هر نخ 100 تومان اخذ مالیات افزایش داشته باشد که این پیشنهاد با مخالفت اعضای کمیسیون همراه شد.

به گزارش فارس، این مخالفت اعضای کمیسیون تلفیق با افزایش مالیات بر سیگار در حالی است که منابع درآمدی دولت در لایحه بودجه سال 99 بیش از 20درصد افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مالیات سیگار کمیسیون تلفیق حاجی دلیگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد

واشنگتن پست گزارش داد، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده به محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، امیر قطر گفته است که اگر حماس به رد توافق آتش بس با اسرائیل ادامه دهد، قطر باید آن را اخراج کند. 

دفتر مرکزی رهبری سیاسی حماس از سال ۲۰۱۲ به درخواست ایالات متحده در قطر مستقر است.

به گفته یکی از دیپلمات‌های ناشناس که با این موضوع آشناست، قطر قبلاً به رهبری حماس گفته است که "در صورت نیاز به ترک، باید یک طرح پشتیبان برای اقامت طراحی کند. " با این حال، یکی دیگر از مقامات گفت که تحت فشار قرار دادن بازوی سیاسی حماس هیچ هدفی نخواهد داشت، زیرا "افراد تصمیم گیرنده در غزه هستند و برای آنها اهمیتی ندارد که دفتر سیاسی کجا واقع شده است. "

آمیچای شکلی، وزیر امور دیاسپورا اسرائیل (جامعه و مبارزه با یهودی ستیزی)، اخیرا مدعی شد: «پذیرش قطر به عنوان یک میانجی اشتباه بزرگی است، بلکه یک بازیکن و بخشی از حمله ۷ اکتبر است»، زیرا «قطر و ایران دشمن هستند». 

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال هم اعلام کرد که جنبش حماس با حداقل دو کشور منطقه در مورد انتقال دفتر خود تماس گرفته است.

این روزنامه به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت که اقدام حماس در نتیجه فشار میانجی گران مصر و قطر بر جنبش برای تسهیل شرایط مذاکرات با اسرائیل صورت گرفت. با این حال، قطر هفته گذشته اعلام کرد که دفتر سیاسی حماس تا زمانی که حضورش به نفع میانجی‌گری میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها باشد، در دوحه باقی خواهد ماند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد