Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری بردسکن گفت: بزرگترین بلوار ورودی شهر بردسکن به‌نام سردار سلیمانی نامگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمدحسین مدیح امشب در جلسه شورای اسلامی شهر بردسکن اظهار کرد: اعضای شورا پیشنهاد شهرداری را در خصوص نامگذاری بلوار شهر بردسکن از سمت انابد و طبس به‌نام بلوار سردار سلیمانی مصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری بردسکن با بیان اینکه سردار سلیمانی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد، افزود: سردار سلیمانی زمان، جان و مال خود را وقف مردم کرده بود و شبانه‌روزی در خدمت اسلام، نظام و ولایت بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن نیز در این جلسه با تقدیر از حضور مردم همیشه در صحنه بردسکن در مراسم بزرگداشت تجلیل از مقام سردار سلیمانی که با شکوهی بی‌نظیر برگزار شد، گفت: اعضای شورای شهر با رأی قاطع پیشنهاد شهرداری را در خصوص نامگذاری بلوار ورودی بردسکن از سمت طبس که از گلزار شهدای این شهر تا میدان ایثار به طول ۱۲۰۰ متر ادامه دارد را به‌عنوان بلوار سردار سلیمانی نام نهادند.

علی صابری هدف از این اقدام را ارج نهادن به مقام خدمت بی‌منت توسط این فرمانده ایثارگر و ولایی دانست.

در ادامه جلسه شورای اسلامی شهر بردسکن در خصوص تفاهمات فیمابین اداره آبفای شهری و شهرداری بردسکن بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد هزینه‌های آسفالت شکافی و انشعابات با تهاتر دو دستگاه تبادل به‌عمل آید.

انتهای خبر/ ۷۰۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری بردسکن قاسم سلیمانی بردسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند

 ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد با بیان این که در اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، اظهار کرد: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

وی با اشاره به این که کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، توضیح داد: این کانال ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده است و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا می‌باشد.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای طرح دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این طرح، پیشگیری از مسدود شدن مسیر‌های اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن می‌باشد تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آبگرفتگی به وجود آید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح