Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یاران شهیدش بویژه شهید ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی عراق، بعد از ظهر یکشنبه ۱۵ دی ماه در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه برگزار شد.

 به گزارش ایسنا در این مراسم، با حضور صدها تن از مقامات رسمی سیاسی، نظامی، امنیتی، فزهنگی و اقتصادی استان های سلیمانیه و حلبچه و ادارات کل گرمیان و راپرین و رهبران و مسئولان کلیه احزاب و جریان های سیاسی اقلیم کردستان عراق، تعدادی از نمایندگان پارلمان عراق و اقلیم کردستان، شیوخ عشایر، شخصیت‌های دینی و فرهنگی، رهبران طریقت‌ها، روسا و اساتید دانشگاهها، روسای اتاق های بازرگانی، تشکل های اقتصادی، تجار و بازرگانان و فعالان اجتماعی و آحاد مردم اقلیم کردستان عراق و استان کرکوک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این مراسم که با پوشش گسترده رسانه ای و پخش زنده از چندین شبکه تلویزیونی همراه بود، ضمن اشاره به نقش بارز شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم و حمایت از ملت های منطقه، شهادت ایشان را به رهبری معظم انقلاب، دولت و ملت ایران تسلیت گفته و اقدام تروریستی آمریکا را به شدت محکوم نمودند.

از جمله شخصیت های بارز شرکت کننده در این مراسم می توان به قباد طالبانی معاون نخست وزیر اقلیم کردستان، هوال ابوبکر استاندار سلیمانیه، آزاد توفیق استاندار حلبچه، بافل طالبانی فرزند مرحوم جلال طالبانی و تعداد قابل توجهی از اعضای شورای عالی سیاسی و شورای رهبری اتحادیه میهنی کردستان، عمر سید علی دبیرکل جنبش گوران، یوسف محمد رئیس سابق پارلمان کردستان و رئیس فراکسیون جنبش تغییر در پارلمان عراق، محمد حاج محمود رئیس حزب سوسیال دموکرات کردستان، اعضای دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان در سلیمانیه، اعضای دفتر سیاسی احزاب جماعت اسلامی، اتحاد اسلامی کردستان و جنبش اسلامی کردستان، اعضای دفتر سیاسی جنبش نسل نو و نمایندگان سایر احزاب اشاره کرد.

مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه در حاشیه این مراسم، در مصاحبه با شبکه های تلویزیونی اقلیم کردستان، ضمن تجلیل از نقش برجسته سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم، اقدام آمریکا را تروریستی، جنایتکارانه و ناقض اصول و موازین حقوق بین الملل دانسته و تاکید کرد  رژیم ایالات متحده، مسئول هر گونه عواقب این اقدام جنایتکارانه است.

شوشتری همچنین تاکید کرد:  به برکت خون این شهدا، شاهد آغاز پایان حضور نظامی آمریکا در منطقه خواهیم بود.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران همچنین از حضور باشکوه همه مسئولان، شخصیت‌ها و قشرهای مختلف مردم اقلیم کردستان در این مراسم تشکر ویژه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی اقلیم کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۰۰ کارگر نمونه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: پارسال در حوزه تعاون ۳۰۰ کارگر بومی، پیمانکار و شرکت‌های مستقر در این شهرستان معرفی و بیش از ۱۰ شرکت تعاونی در نقاط مختلف ایجاد و راه اندازی شد.
حسن قائدی افزود: همچنین در حوزه مشاغل خانگی مبلغ سه میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به کارآفرینان بومی این شهرستان پرداخت کردیم.
فرماندار شهرستان مهر همچنین بیان کرد: با پیگیری‌های موسوی نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، به زودی ایستگاه فشار افزایی گاز حوزه گازی وراوی با زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ جوان در این شهرستان‌ها به بهره برداری می‌رسد.
حمزه محمدی گفت: شهرستان مهر به دلیل وجود صنایع نفت و گاز نرخ بیکاری کمتر از هفت درصد است که در میان شهرستان‌های فارس از جایگاه خوبی برخوردار است.
در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۱۰۰ کارگر نمونه پالایشگاه ها، شرکت‌ها، و ۶ شهرداری شهرستان مهر تجلیل شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فیلم/جاری‌شدن سیل در سلیمانیه عراق
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در روستای مشهدکاوه + فیلم
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی