Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تاتنهام پس از تساوی مقابل میدلزبرو از توپ بازی ها و همچنین سبک کار کمک داور ویدئویی انتقاد کرد و به اعتقاد او گل میدلزبرو آفساید بوده است. 

طرفداری - دیدار دو تیم میدلزبرو و تاتنهام از چارچوب رقابت های جام حذفی انگلیس در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. به گزارش بی بی سی و بی تی اسپورت ژوزه مورینیو پس از بازی گفت:

فکر می کنم این توپ، توپ ساحلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی سبک است. فکر نمی کنم این به بازیکنان کمکی کند اما این بهانه نیست. 

آیا گل میدلزبرو باید توسط VAR رد می شد؟

بله زیرا گل آنها آفساید بود. ما VAR (کمک داور ویدئویی) نداریم بلکه VR (داور ویدئویی) داریم. ویدئوی داور بازی را کنترل می کند. آنها به داور کمک نمی کنند. 

مورینیو در مورد بازی گفت:

وقتی دیدم 1-0 عقب افتاده ایم و نمی توانیم به دیوار دفاعی آنها نفوذ کنیم و آنها با مدافعان فیزیکی، همه در خط دفاعی جمع شده اند، فهمیدم به مشکل خورده ایم اما بعد همه واکنش نشان دادند. من واکنش نشان دادم. بچه ها واکنش نشان دادند. لو سلسو و اریک لاملا (در دقیقه 56 به میدان رفت) به ما کمک زیادی کردند. اگر تیمی قرار بود پیروز شود، آن تیم، ما بودیم زیرا شانس های گلزنی زیادی داشتیم. به راحتی توپ ها آخر را از دست دادیم. 

می خواستیم پیروز شویم اما می دانستیم آسان نخواهد بود. بازی را به استادیوم خودمان کشاندیم. تیم های چمپیونشیپ فاصله خود را با تیم های لیگ برتری کم کرده اند. نتیجه بهتری می خواستم اما نمی توانم بگویم ناامید هستم. 

مورینیو در مورد وضعیت مصدومیت هری کین که در این دیدار غائب بود، گفت:

فکر می کنم بهتر است کادر پزشکی در این مورد بیانیه رسمی بدهند. تنها چیزی که می توانم اضافه کنم این است که فکر می کردم مصدومیت او کوچک نباشد و اشتباه نمی کردم. مصدومیت او کوچک نیست اما نمی توانم در مورد زمان ریکاوری نظر بدهم. این لحظه ای نیست که بخواهیم بگوییم: "هری، هری، هری، هری!" وضعیت ما همین است و باید با آن بسازیم. بچه ها هر کاری می توانستند، انجام دادند. نمی توانید سون و لوکاس را در پست مهاجم نوک به میدان بفرستید. بنابراین باید چیزهای دیگری را امتحان کنیم و در حال انجام همین هستیم. هری غائب است و به طور واضح هر دقیقه ای که بازی نکند، برای ما خیلی سخت است اما باید آن را قبول کنیم و با بازیکنانی که در دسترس هستند، بجنگیم. تاتنهام مشکلات مصدومیت زیادی دارد و لورس، رز، دیوس و اندومبله غائب هستند. 

مشخص است موسی سیسوکو کی بر می گردد؟

نمی دانم اما او در بازی مقابل ساوتهمپتون مصدوم شد. او احساس درد داشت اما تا پایان بازی کرد. او مصدوم است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند