Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۱۵ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.   دستگیری سارق منزل با ۹ فقره سرقت در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوافزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده، گفت: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد.

انهدام باند سارقان منازل ویلایی با هشت فقره سرقت در عباس آباد   سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل ویلایی، اماکن خصوصی، انبار‌ها در مناطق توریستی و داخل شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی واقع در شهر‌های عباس آباد، سلمانشهر و کلارآبادموضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به شروع فصل سرما و خالی شدن ویلا‌ها در مناطق توریستی و ییلاقی و عدم رعایت نکات ایمنی و مراقبتی از سوی مالکان این منازل، موجب وقوع سرقت‌ها در این مناطق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و تقویت گشت‌های انتظامی از شناسایی یکی از سارقان مردی ۳۳ ساله اهل و ساکن عباس آباد و از سارقان سابقه دار خبر داد.

سرهنگ عبدی از دستگیری این فرد در عملیات ضربتی و غافلگیرانه خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شد، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود به ۸ فقره انواع سرقت با همدستی ۳ همدستش و تشکیل باند که اهل یکی از استان‌های جنوب غرب کشور بوده اند، اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از هماهنگی قضائی برای شناسایی و دستگیری همدستان این متهم و اعضای این باند خبر داد و افزود: با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و در دو مرحله عملیات غافلگیرانه پلسی دستگیر شدند.

سرهنگ عبدی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی در گلوگاه
سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: با هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان اقرار کرد.

او از کشف مقادیر قابل توجهی تجهیزات مخابراتی سرقتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسرگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ اسدی، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی این سارق حرفه‌ای متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۲ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منازل نیروی انتظامی سرقت مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه