Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت – ایرنا - قائم مقام دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت : آمریکا با جنایتی که در ترور سردار شهید سلیمانی مرتکب شد خود را رسواتر از همیشه کرد و اینک باید منتظر پاسخ سختی باشد.

 مهدی شکیبایی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت سردارشهید سپهبد حااج قاسم سلیمانی درمسجد اعظم املش با اشاره به رشادت های سردارسلیمانی درطول خدمت در مسئولیت  فرماندهی سپاه قدس افزود: سردار در حالی که کشورما ازسوی جبهه های مختلف مورد تهدید از  بود توانست درتمام این جبهه ها پیروز شود واسرائیل را درحصاری محبوس کندکه سردرگم شود و این برای آمریکا وصهیونیست ها قابل تحمل نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت : از این رو آنان دست به چنین جنایتی زدند وخود را رسوا کردند و باید منتظر پاسخ سخت ازسوی نظام اسلامی باشند.

وی عنوان کرد : امروز جبهه مقاومت درفلسطین به حدی توانمند شده وسردارسلیمانی با این نیرو کاری کرد که اگرصهیونیستها یک گلوله به سمت غزه شلیک کنند باید منتظر شلیک دهها گلوله به سمت اسرائیل باشند و این حاصل رشادت های این سردار رشید است.

وی اظهار داشت : دشمن چون ازتوانمندیهای شهید سلیمانی آگاه شده بود و شاهد شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه بود تاب نیاورد دست به ترور این سردار بزرگ زد تا به خیال خود جلوی این بیداری را بگیرد اما جبهه مقاومت با انجام این جنایت آمریکا قوی تر ومنسجم تر خواهد شد و برای همیشه آمریکا وصهیونیست ها را ازکشورهای اسلامی دورخواهدکرد.

وی تصریح کرد : ایران اسلامی امروزبه جایگاهی رسیده که در کل منطقه اقتدار و قدرت دارد و این عمق استراتژیک ایران اسلامی است که دشمن را به شدت به وحشت انداخته است.

وی تصریح کرد : آمریکا و اذنابش و هرکشوری که دراین جنایت شریک بوده باید پاسخی دندان شکن دریافت کنند و همینگونه هم می شود.

برچسب‌ها شهید گیلان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید گیلان قاسم سلیمانی شهید گیلان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است