Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ناوگان اتوبوسی برون شهری لرستان برای جابجایی شرکت کنندگان در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی آمادگی کامل دارد و 180 اتوبوس به این منظور آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عباس شرفی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به تاکید سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بر اعزام حداکثری ناوگان مسافربری(اتوبوسی) جهت جابجایی هم استانی‌هایی که قصد شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی را دارند، ناوگان مسافربری اتوبوسی استان آمادگی خود را اعلام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این خصوص با انجام مکاتبات با شرکت های حمل و نقل مسافر و برگزاری جلسات برنامه ریزی، تدابیر لازم را اندیشیده و نسبت به هماهنگی و ساماندهی ناوگان مسافربری اقدام کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: بیش از ۱۸۰دستگاه ناوگان اتوبوسی استان لرستان آماده جابجایی هم استانی‌های عزیزمان و خدمت رسانی به تشییع کنندگان پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی لرستان شهید اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم

دریافت 131 MB کد خبر 6095861

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه