Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

لیورپول در دور سوم حام حذفی انگلیس و در شبی که تقریبا تیم اصلی خود را نیمکت نشین کرده بود، در شب درخشش آدریان درون دروازه با یک گل اورتون را مغلوب کرده و راهی دور بعدی شد.

اورتون بازی را بهتر آغاز کرد و روی حرکت سیگوردسون در همان دقیقه ششم می توانست به گل برسد، اما ضربه کالورت لوین با عکس العمل فوق العاده آدریان دفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد این بار سیگوردسون فرصت خوبی را برای هولگیت فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت.

در دقیقه 27 و روی ارسال تند و تیز وولکات ار سمت راست، اورتون فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه ریچارلیسون باز هم با عکس العمل تماشایی آدریان همراه شد و دروازه لیورپول بسته ماند. در دقیقه 34 و روی ارسال زیبای اوریگی، لیورپول صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد اما مینامینو علیرغم تلاش فراوان موفق به ضربه زدن نشد. دقایقی بعد این بار کالورت لوین از پشت محوطه شانس خود را برای باز کردن دروازه لیورپول امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 42 لیورپول فاصله چندانی تا زدن گل اول نداشت، اما تغییر جهت و ضربه زمینی و دقیق اوریگی از گوشه محوطه با واکنش زیبای پیکفورد همراه شد و نیمه نخست تماشایی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

اولین فرصت خطرناک نیمه دوم برای اورتون ایجاد شد، اما ضربه اشنایدرلین از بالای دروازه به بیرون رفت و خطر روی دروازه تافی ها رفع شد. لحظاتی بعد این لیورپول بود که فرصت گلزنی پیدا کرد، اما این بار ضربه محکم ویلیامز در اختیار جوردن پیکفورد، دروازه بان اورتون قرار گرفت. اما در دقیقه 70 لیورپول به گل رسید. روی پاس به عقب اوریگی، جونز پشت محوطه صاحب فرصت شد و با یک ضربه مواج و تماشایی موفق شد دروازه اورتون را باز کند.

در دقیقه 75 لیورپول می توانست به گل دوم دست یابد، اما ضربه زمینی چمبرلین بعد از نفوذ به داخل محوطه با مهار دروازه بان اورتون همراه شد. در دقیقه 79 و روی ریباند کرنر، اشنایدرلین موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او به سوی آسمان رفت. در ادامه چمبرلین این بار از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد، اما پیفکورد کار دشواری برای مهار این ضربه نداشت تا در نهایت لیورپول با یک گل اورتون را مغلوب کند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم به گل اول دست یافت. روی پاس پدرو، کالوم هودسون اودوی در گوشه محوطه صاحب موقعیت شده و با تغییر جهت و یک ضربه زمینی گل اول تیمش را به ثمر رساند. در ادامه ناتینگهام فارست در صدد جبران برآمد و حتی در دقیقه 23 به یک پنالتی نیز دست یافت که البته داور بعد از بازبینی صحنه تصمیم خود را تغییر داد.

اما چلسی دوباره بازی را در دست گرفت و در دقیقه 34 به گل دوم هم دست یافت. هودسون اودوی دوباره از سمت راست به سمت دروازه حریف ضربه زد که اسمیت عکس العمل نشان داد و در ریباند، راس بارکلی دروازه خالی را باز کرد تا در نهایت چلسی با برتری 0-2 راهی رختکن شود.

در اوایل نیمه دوم کاروالیو می توانست دروازه چلسی را باز کرده و اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او از راه دور با مهار کابایرو همراه شد. در دقیقه 61 بارکلی ارسال خطرناکی روی دروازه ناتینگهام انجام داد، اما ضربه سر هودسون اودوی با مهار اسمیت همراه شد. در دقیقه 72 و روی ارسال تماشایی هودسون اودوی، باتشوایی در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او در عین ناباوری به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسی با همان دو گل ناتینگهام را مغلوب کند.

میدلزبورو بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از طراحی یکی دو حمله در دقیقه 23 تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه مک نیر ابتدا توسط گازانیکا مهار شد و روی ریباند آلدروایرد با دور کردن توپ از روی خط دروازه تاتنهام را نجات داد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید. اما میدلزبورو نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل رسید. روی پاس پشت مدافعان ساویل، اشلی فلچر با دروازه تاتنهام تک به تک شد و با یک ضربه دقیق موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

بعد از دریافت گل تاتنهام سراپا حمله شد و در دقیقه 61 به گل تساوی دست یافت. روی ارسال دقیق سرژ اوریه از سمت راست، لوکاس مورا با جایگری مناسب و یک ضربه سر محکم گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری داشتند، اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی تکراری تکلیف تیم صعود کننده را معلوم کند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چلسی تاتنهام لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم

سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی در مورد برنامه اش برای فصل آینده حرف زد. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تاتنهام و چلسی حاضر شد. سرمربی استرالیایی تاتنهام در مورد حریفِ همشهری تیمش صحبت کرد و در نهایت راجع به برنامه اش برای فصل آینده با لحن طنز حرف زد. 

تیم از بازی آخر مقابل چلسی با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. ما مجبور شده ایم بر مشکلات در بسیاری از زمینه ها غلبه کنیم، اما در بیشتر موارد ثبات نسبی خود را حفظ کرده ایم.

از نظر بازیکنان، شرایط تیم تا آن مقطع خوب بود و در بازی ها ریتم خوبی داشتیم. اما از آن زمان به بعد با مشکلاتی در بخش های مختلف روبرو شدیم و مجبور شدیم بر این چالش ها غلبه کنیم، برخی با موفقیت و برخی دیگر نه چندان. با این حال، در مجموع عملکرد نسبتا ثابتی داشته ایم.

چلسی اخیرا عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها بازیکنان با استعدادی دارند و پوچتینو هم  یک مربی عالی است. بنابراین، صرف نظر از همه این موارد، می دانیم که بازی خارج از خانه مقابل آنها در ورزشگاهشان و در یک دربی لندن، بازی سختی خواهد بود.

سوئد سیستم VAR را رد کرده است - شما همیشه در مورد VAR نظر بسیار واضحی داشتید؟

بله، من به آنجا نقل مکان می کنم.

شغل جدیدتان در هلسینبورگ (شهری در سوئد) خواهد بود؟

نه، من فقط به آنجا نقل مکان می کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم