Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پایان بازی، تمام بازیکنان منچسترسیتی به جز زینچنکو و بنجامین مندی با مهاجم پورت ویل با سردی برخورد کرده اند.

طرفداری - داستان جالب تام پاپ، مهاجم 34 ساله پورت ویل با جان استونز ادامه دارد. به گزارش منچستر اونینگ نیوز، پس از پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل پورت ویل در جام حذفی انگلیس، تام پاپ، زننده تک گل تیم پورت ویل با توئیت 6 ماه پیش خود سرتیتر رسانه ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تابستان، زمانی که تیم ملی انگلیس با اشتباه جان استونز در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا از هلند شکست خورد، تام پاپ در توئیتر خود نوشته بود:

دوست دارم هر هفته مقابل جان استونز بازی کنم و بدین ترتیب هر فصل 40 گل می زنم.

پس از بازی تام پاپ گفت بازیکنان منچسترسیتی هیچکدام حاضر نمی شدند پیراهن خود را با او عوض کنند و به او بی اعتنایی می کردند. در نهایت زینچنکو جلو آمده و پیراهن خود را به تام پاپ داده است. پس از این اتفاق، منچسترسیتی، مهاجم پورت ویل را به رختکن خود دعوت کرد تا جو آرام شود اما او باز هم بی اعتنایی جان استونز را دیده است:

آنها همه با من برخورد خوبی داشتند اما جان استونز با من حرف نزد. این رفتار کمی نامناسب بود. او خوشحال نبود. 

تام پاپ پس از آنکه ماجراهای باز تمام شد، دوباره در توئیتر خود نوشت:

ببخشید نمی توانم به همه شما پاسخ بدهم. فقط می خواهم بگویم کاملا در اشتباه بودم که فکر می کردم مقابل جان استونز می توانم 40 گل در فصل بزنم. مثل اینکه می توانم 50 گل بزنم! از آخر هفته خود لذت ببرید. 

پپ گواردیولا پیش از آغاز بازی در کنفرانس خبری خود در مورد توئیت 6 ماه پیش تام پاپ گفته بود این کار اصلا مناسب و خوب نبوده اما همچنین عنوان کرد جان استونز باید تلاش کند تا در زمینه های مختلف پیشرفت کند. یکی از بازیکنان منچسترسیتی که برخورد خوبی با پاپ داشت، بنجامین مندی بود. مهاجم پورت ویل در این مورد گفت:

با مندی صحبت کردم و او به من گفتم تمام بازیکنان برای هفته ها با یادآوری این توئیت او را کوبانده اند و بعد من گلزنی کردم و به طور واضح او ویران شده است. اما نه این فقط یک شوخی کنایه دار بود و چون ما با منچسترسیتی حین بازی مساوی کردیم، مردم آن را بزرگ کردند. او یک مدافع کلاس جهانی است. منظور من فقط این بود که او فیزیکی بازی نمی کند، همین! اگر مردم فکر می کنند اشتباه می کنم، برایم مهم نیست. این فقط یک شوخی بود اما در نهایت درک می کنم چه حسی وجود دارد وقتی همه هم تیمی های شما برای مدت ها به شما ضربه بزنند. امیدوارم جان مرا ببخشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!