Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@09:36:04 GMT

جنبش النجباء به مقاومت جهانی علیه آمریکا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۱۹۹۳

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از السومریه نیوز، اکرم الکعبی دبیرکل جنبش النجباء عراق ضمن قدردانی از پیام مقتدی صدر رهبر جریان صدر از امادگی برای پیوستن به مقاومت بین‌المللی علیه آمریکا خبر داد.

الکعبی افزود: تشکر از مقتدی صدر، سپاس از مقاومت و تشکر از نمایندگان شجاع و ننگ بر نمایندگان حقیر و خوار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در پیامی از گروه‌های عراقی در داخل و گروه‌های دیگر در خارج خواست که نشستی فوری برای تشکیل گروه‌های مقاومت بین المللی برگزار کنند؛ و خبر دیگر اینکه محمد علی الحکیم وزیر خارجه عراق گفت که کشورش اقدامات لازم در خصوص تجاوز‌های آمریکا به نیرو‌های حشد شعبی را اتخاذ خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی حسین پورجعفری هادی العامری توئیت های تهدیدآمیز ترامپ جنبش النجباء عراق مقتدی صدر مقاومت جهانی علیه آمریکا محمد علی الحکیم حشد شعبی شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی حسین پورجعفری هادی العامری توئیت های تهدیدآمیز ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ایستاده فعالان فلسطینی جهانی به احترام مقاومت دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل و... (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اپلیکیشنی برای شناسایی برندهای حامی اسرائیل (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • تشویق ایستاده فعالان فلسطینی جهانی به احترام مقاومت دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل و... (فیلم)
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)