Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش شهریور، فرماندار شمیرانات شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: از فردا تا پنجشنبه ۵ ایستگاه صلواتی به همراه اهدای گل و جایگاه روشن کردن شمع در ورودی آستان مقدس امامزاه صالح (ع) و ۴ میدان تجریش، چیذر، نیاوران و دانشگاه شهید بهشتی استقرار خواهند داشت.

وی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت بویژه سردار سلیمانی روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در مسجد اعظم تجریش برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: وسایل حمل و نقل عمومی از شهر شمیران و خودروهای ایاب و ذهاب برای مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی از بخش های لواسانات و رودبار قصران به صورت رایگان هماهنگ شده است.

سید حبیب موسوی، بخشدار رودبار قصران نیز توضیح داد: ۴ خودرو در میادین اصلی شهرهای اوشان، فشم، میگون، ۲ خودرو در شمشک و دربندسر و ۳ خودرو در روستاهای آهار، زایگان و امامه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) سوگواران را به دانشگاه تهران می رسانند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مراسم بزرگداشتی روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در مسجد اوشان برگزار می شود.

حمید دانش آموز، بخشدار لواسانات نیز اعلام کرد: ۵ خودرو برای ایاب و ذهاب شهروندان بخش به مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی، ساعت ۷ صبح از مقابل ساختمان شهرداری لواسان حرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برنامهٔ بزرگداشت و عزاداری شهدای جبهه مقاومت بویژه سردار سلیمانی امروز پس از نماز مغرب و عشاء به صرف شام در مسجد زین الدین محلهٔ گلندوئک اجرا خواهد شد.

به گفتهٔ این مقام مسئول این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام ادیب یزدی و مداحی حمید علیمی برگزار می شود.

سپهبد حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود.

پیکر سردار سلیمانی و همراهان که روز گذشته در شهرهای مختلف عراق تشییع شده بود، امروز در اهواز و مشهد تشییع می شود و فردا نیز مردم تهران با او وداعی تاریخی خواهند داشت.

پس از آن، روز سه شنبه پیکر سردار سلیمانی در زادگاهش کرمان در خاک آرام خواهد گرفت.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی حمل و نقل عمومی دانش آموز شمیرانات شهرداری دونالد ترامپ قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار استان یزد، منصور زارع اظهار کرد: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

کد خبر 749182

دیگر خبرها

  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟