Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:29:39 GMT

تاریخ عرضه گوشی Honor 9X در هند اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۲۱۰۲

تاریخ عرضه گوشی Honor 9X در هند اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درست است که آنر شرکت زیرمجموعه هوآوی است اما می‌توان گفت به دلیل محصولات بی‌نظیری که توسط آن تولید می‌شوند طرفداران بسیاری دارد حتی عده‌ای به آن به شکل یک شرکت مستقل نگاه می‌کنند. به تازگی این شرکت عرضه نسخه جدیدی از گوشی Honor 9X به هند را برنامه ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه گذشته، گزارشی دریافت کردیم که ادعا می‌کرد Honor 9X در ماه ژانویه در هند عرضه می‌شود. از آن‌جایی که آنر اعلام کرده است که از ۹ ژانویه 9X را به بازار هند خواهد آورد، این گزارش درست است.

تراشه Honor 9X چه خواهد بود

با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که آیا نسخه چینی 9X که به هند وارد می‌شود از Kirin 810 SoC استفاده می‌کند یا قرار است تراشه دیگری برای آن در نظر گرفته شود. هنوز مشخص نیست که آیا آنر یک نسخه جهانی از دستگاه خود را به هند عرضه می‌کند یا خیر. اساساً نسخه جهانی 9X Pro دارای پردارنده Kirin 710F SoC است و یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی آن نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: ریلمی به دنبال عرضه فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی

ساعت هوشمند آنر 

البته این تنها محصولی نیست که آنر قصد عرضه آن را دارد. گفته می‌شود آنر قصد دارد در کنار 9X، ساعت هوشمند MagicWatch 2 را در هند عرضه کند. این ساعت دارای پردازنده Kirin A1 SoC در زیر پوسته خود است که همان تراشه قدرتمندی است که در هدفون‌های هواوی FreeBuds 3 TWS و ساعت Watch GT 2 استفاده می‌شود.

ساعت MagicWatch 2 در دو اندازه ۴۲ میلی‌متر و ۴۶ میلی‌متر ارائه می‌شود. مورد اولی با نمایشگر اولد ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۳۹۰x۳۹۰ پیکسل همراه است؛ در حالی که دومی از پنل اولد ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن ۴۵۴x۴۵۴ پیکسل استفاده می‌کند. مطمئنا به زودی اطلاعات بیشتری درباره این دو دستگاه منتشر می‌شود و ما وسیله آن‌ها می‌توانیم بیشتر این گوشی و ساعت را بشناسیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت هوآوی تاریخ عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک

سریال «رخنه» از شنبه هفته آینده ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از آنتن شبکه یک سیما روانه آنتن می‌شود.

سریال «رخنه» تولید جدید مرکز سیمافیلم با محوریت هوافضا و با هدف نمایش توان علمی و دفاعی کشورمان از شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه راهی آنتن تلویزیون می‌شود.

داستان سریال «رخنه» که در ۳۰ قسمت تولید شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان مواجه می‌شود.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی‌تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری بر عهده داشته است و پس از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه دادند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه‌ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه‌اند و حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی مشترکا کار تدوین را انجام داده اند و آلبرت آراکلیان موسیقی این سریال را ساخته است.

سریال «رخنه» قرار است از شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش شود.

منبع: تسنیم

tags # سریال ، تلویزیون ، صدا و سیما سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟