Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق تیم ملی ایران گفت: بی‌تردید این پتانسیل درون تیم امید وجود دارد که بتوانند از گروه خود که البته گروه ساده ای هم نیست به مرحله بعد صعود کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال امید در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو پنجشنبه هفته جاری به مصاف تیم ازبکستان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نصرتی پیشکسوت ملی پوش فوتبال ایران پیرامون وضعیت تیم ملی امید و حضور در مسابقات انتخابی المپیک به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه تیم امید وضعیت بسیار خوبی را دارد و این تیم از همان ابتدا که کارش را با کرانچار شروع کرد ، آقای استیلی حضور داشت و او بازیکنان کاملا آشنا است که این موضوع اهمیت بالایی دارد.

مدافع سابق تیم ملی ایران افزود: نکته دیگر این است که بازیکنانی که در نهایت برای این مسابقات اعزام شدند ، هر کدام در تیم‌های خود بسیار آماده و تاثیرگذار هستند. مانند قائدی، نورافکن و محبی و سایر بازیکنان. بی تردید این پتانسیل درون  تیم وجود دارد که بتوانند از این گروه خود که البته گروه ساده ای هم نیست به مرحله بعد صعود کنند.

نصرتی در پایان تصریح کرد: بنده به شخصه به این تیم بسیار امیدوار هستم و آرزو می کنم با پالس‌های مثبتی که برای این تیم از ایران فرستاده می شود ، بازیکنان بتوانند حاصل تلاشها و زحماتی را که در  تمرینات و اردوهایی  که پشت سر گذاشتند با سود و المپیک به ثمر بنشانند و در نهایت بعد از سال ها ملی پوشان کشورمان این طلسم را بشکنند و  دل مردم را شاد کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران تیم ملی تیم ملی ایران فوتبال تیم ملی امید خبرگزاری برنا محمد نصرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند