Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه رسانه‌های پاکستانی، "غلام سرور خان"  در گفت‌وگو با خبرنگاران در شهر "راولپندی" افزود: تشدید تنش‌ها در خلیج فارس نگران کننده است زیرا این وضعیت پیامدهای جدی را نیز برای پاکستان به دنبال خواهد داشت.

وی در واکنش به ترور سردار سلیمانی که در حمله تروریستی رژیم آمریکا در بغداد صورت گرفت، اظهار داشت: در دنیا قوانین بسیاری وجود دارد که محافظت از شخصیت‌های مهم کشوری نیز جز این قوانین  است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر هوانوردی پاکستان با ابراز نگرانی از اوضاع منطقه پس از ترور فرمانده شهید نیروی قدس، از ایران و آمریکا خواست تا از خود خویشتنداری نشان دهند.

سرور خان  با ابراز تاسف از ترور سردار سلیمانی در جریان حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، این اقدام را به شدت محکوم کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان روز جمعه و ساعاتی پس از شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس در حمله تروریستی رژیم آمریکا، ضمن ابراز نگرانی شدید از اوضاع فعلی، بر ضرورت اجتناب از هرگونه اقدام یکجانبه و تهاجمی تأکید کرد.

"شاه محمود قریشی" وزیر امور خارجه پاکستان نیز یکشنبه شب در تماس تلفنی با "محمدجواد ظریف" همتای ایرانی خود درباره تحولات اخیر در منطقه رایزنی کرد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد روز جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها پاکستان ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی ارتش پاکستان پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی ارتش پاکستان جواد ظریف دونالد ترامپ پاکستان ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • بلینکن: راه‌های دیگری به جای حمله به رفح وجود دارد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • دوران حفظ دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • ارمنستان حمله به غیرنظامیان نوار غزه را محکوم کرد
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا