Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران عنوان کرد که قاسم سلیمانی مصداق بارز آیه أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ است.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور در جمع خبرنگاران در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: قاسم سلیمانی برای مردم کار می‌کرد و مردم اعم از شیعه، سنی، مسیحی و غیرمسلمان نتیجه کار او را دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که قاسم سلیمانی برای مردم کار می‌کرد و شهادت نتیجه نیت و عمل خالص او بود، اظهارکرد: منش این شهید این بود که همه مردم کشور را به مانند اعضای یک خانواده می‌دید و در میان مردم متواضع بود.

شهردار تهران با بیان این‌که قاسم سلیمانی مصداق بارز آیه شریفه أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ بود، گفت: دیدید که در زمان سیل متواضعانه بین روستاییان و مردم کمک‌رسانی می‌کرد.

حناچی با بیان این‌که هر کسی او را دوست دارد باید به مانند او باشد، گفت: جمعیت را ببینید این عکس‌العمل نتیجه نیت خالص او در عمل است و هر کسی خالصانه برای خدا باشد خدا هم برای او می‌سازد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که مردم خواهان انتقام سخت هستند با بیان این‌که مسئولین کشور آنچه را که به مصلحت مردم و کشور است باید انجام دهند، اظهار کرد: مطمئن باشید که خداوند از آنها انتقام می‌گیرد و شما جوانان شاید به یاد نداشته باشید که در یک زمانی صدام تهران را موشک‌باران می‌کرد، اما بچه‌های انقلاب چند موشک را مهندسی معکوس کرده و پایه صنایع موشکی ایران را گذاشتند و این موشک به بانک مرکزی عراق برخورد کرد و معادلات جنگ را تغییر داد و مطمئن باشید خداوندی که این صحنه را چیده حتما بعد از آن نیز تدبیر دارد.

شهردار تهران با بیان این‌که به برکت خون شهید قاسم سلیمانی جریان مقاومت در منطقه، مقاوم‌تر عمل می‌کند، ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی نتیجه 50 سال تلاش، تجربه، مجاهدت و غیره را دید و مسئولان نیز باید این مسیر را تعقیب کنند.

حناچی با بیان این‌که مردم خوبی داریم، گفت: دیدیم که در اهواز چه مراسم تشییع جنازه‌ای برگزار شد و این در حالی است همه می‌دانیم مردم اهواز از سیل، ریزگرد، شرایط اقتصادی و غیره ناراحت هستند؛ اما تشییع خاصی برگزار کردند و حالا تهران را هم ببینید که از همان دقایق ابتدایی صبح، مردم زیادی برای حضور در این مراسم حاضر شدند و همه ما باید قدرشناس این مردم باشیم و تلاش کنیم که برای آنها کار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی وحدت در برابر دشمن شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده جزئیات تازه ای درباره عملیات وعده صادق بیان و تاکید کرد که این عملیات مطالبه یکپارچه مردم بود.

دریافت 2 MB به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم