Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح اله حقیقی گفت: تمام تلاش ما در استان این بوده که از نظرات نخبگان و صاحب نظران امر توسعه برای تکمیل سند آمایش سرزمین استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، استاندار زنجان در نشست هم اندیشی بهبود و ارتقای اسناد راهبردی و اجرایی استان که در دانشگاه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه سند آمایش سرزمین را امسال آسیب شناسی کردیم و با دقت شاخص‌های توسعه احصا شده و باید برای عملیاتی کردن آن، اقدامات لازم را در نظر بگیریم که نقش دانشگاهیان و متخصصان امر بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتح اله حقیقی با بیان اینکه هدف از سند آمایش سرزمین، رشد و توسعه متوازن استانهاست و این تکلیفی است که بر عهده دولت گذاشته شده و ضمن قدردانی از نظراتی که در این هم اندیشی بیان شد، گفت: وظیفه ما مجریان این طرح، اجرای بدون نقص آن است.

 

استاندار زنجان با قدردانی از مجری اجرای طرح آمایش سرزمین در استان تأکید کرد: نگاه ما به توسعه استان در همه زمینه‌ها یکسان است و بعد از 13 سال تلاشی که برای تدوین و تکمیل این سند شده، باید هرچه سریعتر این سند با بهره‌مندی از دانش نخبگان استان تکمیل شود، چرا که نقشه راه استان بر اساس طرح آمایش سرزمین تنظیم خواهد شد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد شهادت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سند آمایش سرزمینی آمایش سرزمین استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محمد شعاعی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت -در همایش روز شوراها با بیان اینکه سه سال از عمر دولت مردمی سیزدهم سپری می‌شود که در این مدت پستی، بلندی و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است، اظهار کرد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار، خاص و عمیق است و مدت‌هاست که از آن حرف زده می‌شود اما در عمل مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آنها و تحقق شعار سال همت مضاعف داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت استان نیز از ابتدای سال و برای تحقق شعار اقداماتی را مورد توجه قرار داده است، افزود: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، اظهار داشت: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که این اصلی‌ترین شاخص، توانمندی و دارایی نظام مردم هستند.

شعاعی اقدام مهم استان را به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع با تولید و معیشت در ارتباط است و بر این اساس تمام ارکان دولت و دستگاه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا شعار امسال محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه در استانداری زنجان دو روز در هفته طی جلساتی مباحث مربوط به شعار سال رصد می‌شود گفت: موضوع مربوط به ارتقای تولید با مشارکت مردم با جدیت پیگیری و تلاش می‌شود این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 747878

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود