Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به جنایت رژیم آمریکا در ترور سردار سلیمانی اظهار کرد: درمورد شهادت شهید سپهبد سلیمانی، ابومهدی المهندس و ۸ نفر دیگر باید چهار مسئله را پیگیری کنیم.

او ادامه داد: ابتدا باید جامعه بین المللی به ویژه جامعه خاورمیانه هشیار، بیدار و آگاه باشند که آمریکای جهانخوار هیچ قانون، قائده، وجدان و انسانیتی را رعایت نمی‌کند و همه مبانی انسانی، اخلاقی و قانونی را زیر پا می‌گذارد، زیرا خود را ابر قدرت می‌داند و به خود حق می‌دهد که هر کاری را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعال سیاسی تصریح کرد: امام حسین (ع) فرمودند «اگر دین ندارید، آزاده باشید، من با شما می‌جنگم و شما هم با من بجنگید، با ناموس من چکار دارید»، آمریکا هیچ رمز و رازی درباره آزادی و آزادگی ندارد و هیچ حرمتی برای کشور‌های منطقه قائل نیست که مردم دنیا و منطقه باید آن را بفهمند.

اکرمی درباره مسئله دوم گفت: باید در مقابل آمریکا و شرارت او مقابله کرد، زیرا آمریکا هواپیمای مسافربری، کودتای ۲۸ مرداد، ۸ سال دفاع مقدس و شهادت این عزیزان برایشان حرمت ندارد، ملت ایران باید حساب خود را با آمریکا و متحدانش کاملا شفاف کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: ملت ایران و ملل منطقه به هیچ وجه نباید کالای آمریکایی اعم از سیگار، لوازم آرایشی و دیگر کالا‌های آمریکایی را بخرند و ارتباط خود را با آمریکا قطع کنند تا خون این شهیدان والا مقام حفظ شود.

او در تشریح مسئله سوم افزود: قرآن حق قصاص را به عنوان حیات مطرح می‌کند و تا زمانی که قصاص نباشد ما نمی‌توانیم بگوییم که به وظیفه دینی عمل کرده ایم،  زیرا قصاص عامل حیات است، معنا ندارد که آمریکا هر جایی که دلش می‌خواهد از جمله امنیت ما را به خط بیاندازند، چون ابر قدرت هستند و سازمان ملل را در اختیار دارند، این یک وظیفه انسانی است که ما در مقابل درنده‌ترین انسان‌ها بایستیم.

فعال سیاسی همچنین درمورد مسئله چهارم گفت: ما باید به ملت آمریکا بگویم که چرا حاضرند این ننگ را قبول کنند، مردم آمریکا همانطور که در خیابان‌های آمریکا اعتراض کردند، حساب خود را از هیأت حاکمه آمریکا جدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است

بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از همراهی نماینده ولی فقیه در استان با برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت اظهار داشت: از مهمترین اهداف نظام آموزشی در کنار آموزش مفاهیم درسی، تربیت همه بعدی شخصیت دانش آموزان بویژه تربیت دینی و اخلاقی فرزندان جامعه است.

وی افزود: همه معلمان در هر رشته و مقطع تحصیلی رسالت آموزش و پرورش دانش‌آموزان را همزمان بر عهده دارند و در هر دو مقوله نقش آفرینی کرده و می‌کنند. 
بروشکی گفت: پس از پدر و مادر همه آحاد جامعه مدیون قشر فرهیخته فرهنگی و معلمان بوده و خواهند بود؛ چراکه نقش الگویی معلم در ذهن و فکر و شخصیت دانش آموز تاثیرگذار و عمیق است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: رسالت خطیر و سترگ معلم در مسیر پویایی و رشد و بالندگی دانش آموز امری بی بدیل و ماندگار است که هیچ شخص و فرد دیگری این نقش را نمی تواند به زیبایی معلم ایفا نماید.
بروشکی بیان داشت: جنس کار معلم آغشته و عجین با مهر و عاطفه و نوع دوستی است و مخاطب او انسانی است که خداوند لقب اشرف مخلوقات را به وی داده است؛ از همین روی هنر مقدس معلمی برگرفته از عشق و علاقه و محبت به فرزندان معصوم جامعه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • (ویدئو) در جنبش دانشجویان غرب، شرافت در مقابل شرارت ایستاده است
  • رییسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • رئیسی: در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود