Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: وداع باشکوه و بی نطیر مردم قدرشناس عراق و ایران از این سردار عزیز و فداکار نشان داد که محاسبات رئیس جمهور احمق آمریکا چقدر با واقعیت فاصله داشته است.

دکتر «محمد نوذری»  در نشست شورای راهبردی جمعیت استان ، با بیان اینکه ترور قهرمان مبارزه با تروریسم، دکترین تروریست پروری آمریکایی ها را به جهانیان اثبات کرد، اظهار کرد: سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فاتح سربلند میدان مبارزه با تروریسم بود که سرنگونی حکومت داعش در منطقه را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهادت این فرمانده دلیر و شجاع  در داخل موجب انسجام ملی و تقویت جبهه مقاومت و در خارج به کابوسی وحشت ناک برای هر لحظه آمریکایی ها مبدل شده است.

معاون سیاسی استاندار ایلام ادامه داد: وداع باشکوه و بی نطیر مردم قدرشناس عراق و ایران از این سردار عزیز و فداکار نشان داد که محاسبات رئیس جمهور احمق آمریکا چقدر با واقعیت فاصله داشته است.

نوذری تاکید کرد: تهدید زیرساخت های فرهنگی کشور توسط آمریکا نشان ضعف و درماندگی آنان است.

وی در بخش دیگری از این نشست اظهار کرد: کاهش نرخ بیکاری استان به ۸.۱ درصد و قرار گرفتن در ردیف ۴ استان برتر کشور حاصل تلاش مجموعه دست اندرکاران و در راس آنها پیگیری های شبانه روزی استاندار ایلام در امر سرمایه گذاری در استان است.

نوذری با بیان اینکه در وضعیت مصرف مواد مخدر جزء استان های پاک کشور و درخصوص میزان طلاق در رتبه سی ام کشور هستیم، گفت: برای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی یک هیئت اندیشه ورز با حضور صاحب نظران حوزه اجتماعی در استان تشکیل داده ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا درباره این کشور گفت: بدترین وضعیت حقوق بشری را در جهان در ایالات متحده داریم که با سرکوب سیستماتیک، رویارویی قومی و مذهبی در آنجا ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای که در رسانه دولتی این کشور منتشر شد، گفته است: «وزارت امور خارجه کره شمالی انتشار گزارش حقوق بشر توسط وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ، جعل، تعصب و خصومت را قاطعانه محکوم و رد می‌کند و آن را اقدامات مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی کره شمالی می‌داند.»

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: «آیا در ایالات متحده نقض جدی حقوق بشر از جمله سرکوب سیستماتیک مردم خود، رویارویی قومی و مذهبی و جنایات مختلف خشونت آمیز را شاهد نیستیم؟»

وی همچنین به ادعای مقام‌های آمریکایی درباره ضرورت نفوذ اطلاعاتی در کره اشاره کرد و ادامه داد: این نمایش یک دسیسه سیاسی بسیار بدخواهانه و یک چالش سیاسی خطرناک است که هدف آن تخریب نظام ما از درون است. واکنش پیونگ یانگ به این اقدامات هیچ محدودیتی ندارد.»

۲۳ آوریل سال جاری میلادی، وزارت امور خارجه آمریکا گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در جهان منتشر کرد که نارضایتی تعدادی از کشور‌ها از جمله مجارستان، ویتنام، مکزیک، پاکستان و ترکیه را برانگیخت.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز خاطرنشان کرد که این گزارش صرفا نمایش استاندارد‌های دوگانه نیست، بلکه یک تبعیض نژادی آشکار است.

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم