Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل گمرکات کردستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی ۹ ماه منتهی به آذر سال جاری تعداد مسافر خروجی از پایانه مرزی باشماق مریوان ۵۰۳ هزار و ۴۵۸ نفر بوده است.

بختیار رحمانی‌پور با اشاره به اینکه تعداد مسافران خروجی از مرز باشماق در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته ۸۶ درصد رشد یافت، افزود: ۴۵۵ هزار  و ۹۸۰ مسافر هم در این ۹ ماه از مرز باشماق وارد ایران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تعداد مسافران ورودی در این مدت نسبت به تعداد ۲۶۴ هزار و ۵۰۹ نفر مسافر در ۹ ماه منتهی به آذر سال گذشته رشد ۷۲ درصدی داشته است.

مدیرکل گمرکات کردستان یادآور شد: تعداد ماشین سواری و اتوبوس خارج شده از طریق این مرز هم در این مدت  ۱۲ هزار و ۷۵۸ دستگاه بوده است.

مرز رسمی باشماق مریوان در کردستان یکی از مهمترین مرزهای رسمی زمینی ایران با اقلیم کردستان عراق به شمار می‌آید و گمرک مریوان نیز در زمینه ترانزیت، صادرات، امور مسافری و مقدار قابل توجهی در بخش واردات فعال است.

گمرکات استان کردستان با شعبه های فعال در سنندج، باشماق مریوان و سیرانبند بانه به فعالان اقتصادی خدمات گمرکی ارائه می‌کند.

برچسب‌ها مرز باشماق کردستان گمرک جمهوری اسلامی ایران حمل و نقل مسافری عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرز باشماق کردستان گمرک جمهوری اسلامی ایران حمل و نقل مسافری عراق مرز باشماق کردستان گمرک جمهوری اسلامی ایران حمل و نقل مسافری عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با اعلام این مطلب گفت: در عملیات مبارزه از محلول بیولوژیک BT استفاده می‌شود و این طرح بر اساس شرایط اقلیمی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: در ۸۵ هکتار از جنگل‌های این شهرستان با آفت جوانه خوار بلوط و در ۱۱۵ هکتار دیگر با حذف سر شاخه‌های آلوده به کلنی لورانتوس (دموکه) مبارزه خواهد شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان هدف از اجرای این طرح را محلول پاشی بر روی سطح تاج پوشش درختان دانست و افزود: این درختان در معرض آسیب و تغذیه پروانه جوانه خوار قرار داشتند.
از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • تنها ۴۹ کامیون در این هفته وارد شمال نوار غزه شدند
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق