Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:11:12 GMT

واکنش شورای همکاری خلیج‌ فارس به تحولات منطقه

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۳۰۸۵

واکنش شورای همکاری خلیج‌ فارس به تحولات منطقه

شورای همکاری خلیج‌ فارس خواستار آرامش در پی اقدام جنایتکارانه ارتش تروریست آمریکا در ترور سردار شهید سلیمانی شد. ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیا الیوم، «عبداللطیف الزیانی» دبیرکل شورای همکاری خلیج‌ فارس، روز گذشته اعلام کرد، شورای همکاری خلیج‌ فارس با نگرانی و اهتمام زیاد وقایع و تحولات جدی در عراق را دنبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الزیانی طرف‌های ذی‌ربط را به آرامش، عدم تشدید تنش و در اولویت قرار دادن راهکارهای سیاسی برای حل بحران‌ها دعوت کرد تا منطقه تنش‌زا و ملت‌های آن از هرگونه پیامدهای منفی علیه امنیت و ثبات‌شان محفوظ بمانند.

وی از جامعه جهانی خواست به مسئولیت‌های خود برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه خاورمیانه عمل کند.

بامداد جمعه در جریان حمله جنگنده ارتش تروریست آمریکا به فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

به دنبال این اقدام تروریستی آمریکا، نمایندگان پارلمان عراق روز یکشنبه در اقدامی طرح پایان حضور نظامیان خارجی در خاک کشورشان را تصویب کردند.

یادداشت| اقدام شجاعانه مجلس عراق

انتهای پیام/

R1016196/P36446/S8,90,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا در این مدت نسبتاً مواج است و سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

مجتبی حمزه نژاد توصیه کرد در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت

وی افزود: آسمان غالب نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی روز‌های آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس