Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@19:46:08 GMT

واکنش گردان‌های حزب الله عراق به مصوبه پارلمان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۳۳۹۶

واکنش گردان‌های حزب الله عراق به مصوبه پارلمان

گردانهای حزب الله عراق به تصویب مصوبه اخراج نظامیان خارجی از عراق واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، گردانهای حزب الله عراق با صدور بیانیه ای به مصوبه پارلمان این کشور مبنی بر اخراج نظامیان خارجی از عراق واکنش نشان داد.در ادامه این بیانیه تاکید شده است: پارلمان عراق یک خواسته مردمی را تصویب کرد. گروه های ملی و مقاومت اسلامی به دنبال تحقق این مسأله و پایان دادن به حضور نظامی بیگانگان در عراق بودند تا بدین وسیله به خون شهدای حملات اخیر در منطقه القائم احترام گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مقدم‌فر: حاج قاسم مثل مقتدایش عباس(ع) صاحب بصیرتی نافذ بود

در این بیانیه آمده است: این اقدام، نخستین گام در مسیر آزاد سازی عراق بوده و باید اقدامات دیگر نیز انجام شود از جمله بستن سفارت شرور آمریکا.

در بیانیه گردان‌های حزب‌الله عراق آمده است: این حق ملت عزیز عراق است که به فرزندان آزاده‌اش که اعتبار را به حاکمیت عراق بازگرداندند، افتخار کنند و افراد شریف جهان حق دارند به کسانی ببالند که مانعی در برابر ابرقدرت جهانی و وحشی‌گری و جنایت‌های آن بودند؛ کسانی که خواستند اراده‌شان را بر کشور ما به زور غالب کنند.

در این بیانیه تاکید شده است: پارلمان خواسته مردمی را ادا کرد و در حالیکه گروه‌های ملی و اعضای مقاومت اسلامی برای پایان دادن به حضور نظامی خارجی در عراق تلاش کردند تا با خون شهیدانی که در جنایت اخیر در القائم و نزدیکی فرودگاه بغداد ریخته شد عدالت برقرار شود، این همان خواسته مقاومت اسلامی و حامیان آن است، آنها مقابل سفارت شر و لانه جاسوسی تظاهرات و تحصن کردند و در اوج قدرت و توانایی بینی شیطان بزرگ را به خاک مالیدند و آن را ذلیل و خوار کردند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی حزب الله عراق آمریکا پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی