Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴کبد یکی از ارگان‌های مهم بدن است که وظیفه آن تجزیه سموم و تصفیه خون است. کبد سموم بدن را به دام می‌اندازد و آن‌ها را به مواد بی ضرر برای بدن تبدیل می‌کند به همین علت نقش بسیار مهمی در سلامت بدن دارد.
اگر کبدمان با مشکل روبرو شود دیگر نمی‌تواند مواد زائد بدن را دفع کند و ما دچار اختلال در هضم غذا، نفخ و حالت تهوع می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پاکسازی کبد کار مشکلی نیست و احتیاج به صرف هزینه هنگفت ندارد. شما کافی با موادگیاهی در منزل نوشیدنی تهیه کنید و با آن کبدتان را از شر سموم و مواد زائد پاکسازی کنید. در ادامه این بخش از نمناک شما را با یک نوشیدنی عالی برای شستشوی کبد آشنا می‌کنیم.

پاکسازی کبد با نوشیدنی گیاهی
روشی که ما معرفی می‌کنیم آنقدر ساده است که نیازی به صرف وقت یا هزینه زیاد ندارد و فقط کافی است در منزل مواد خوراکی گیاهی را با هم ترکیب کنید و یک نوشیدنی مفید برای تمیز کردن کبد از سموم بسازیدبیشتر بخوانید: فواید شگفت‌انگیز میخک؛ از تقویت مغز تا باروریمواد مورد نیاز نوشیدنی گیاهی برای شستشوی کبد چرب
لیمو ترش یک عدد
آب ۵۰۰ میلی لیتر
کلم پیچ تازه ۱۲۵ گرم
کرفس ۲۵ گرم
نعناع ۱۰ گرم
گلابی تازه ۲۵۰ گرم
زنجبیل دو سانتی متر
سریعترین راه پاکسازی کبد

طرز تهیه نوشیدنی گیاهی برای پاکسازی کبد چرب

۱. گلابی، کلم پیچ، کرفس و زنجبیل را خرد می‌کنیم.

۲. موادی که خرد کردیم را در مخلوط کن می‌ریزیم.

۳. یک لیوان آب به موادمخلوط کن اضافه میکنیم و آن را روشن می‌کنیم تا خوب مخلوط شوند.

۴. به ترکیب به دست آمده بقیه آب، نعناع و آب لیمورا اضافه می‌کنیم و دوباره آن‌ها را مخلوط می‌کنیم.

روش مصرف نوشیدنی گیاهی برای شستشوی کبد چرب
این نوشیدنی مفید برای پاکسازی کبد چرب را در دو نوبت در روز – صبح و عصر – بنوشید. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000q3z خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار سلامتی پاکسازی کبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

حسین مختاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

وی افزود: زری اسکیپ یا خشک منظر به هنر طراحی فضای سبز با استفاده از گیاهانی که نیاز بسیار کمی به آب دارند گفته می‌شود؛ طراحی خشک منظر، رویکردی متداول در سطح جهان است که در مواجهه با شرایط و اقلیم‌هایی گرم و خشک مطرح می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد اضافه کرد: گونه‌هایی چون رزماری، اسطوخودوس، اردی، نازیخی، بابونه، فیلا، برف در تابستان، گازانیا، استسپرموم، زرشک زینتی، ژونیپروس، طاووسی، اگاو، لیروپ، الوورا و… از گونه‌های کار شده در جشنواره خشک منظر امسال در لچکی تقی آباد و ابتدای آیلند کلاهدوز است.

مختاری افزود: در زری اسکیپ، یک طراح منظره بسیار جذاب و زیبایی را با استفاده از انواع گیاهان پوششی و گونه‌های متنوع کم نیاز به آب در ترکیب با انواع مصالح طبیعی مانند سنگ، مالچ‌ها، چوب، سنگ و صخره و … برای محیط پیرامون به وجود می‌آورد که ضمن کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه هزینه‌های نگهداری، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌شود.

کد خبر 747680

دیگر خبرها

  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • ۱۲ منبع پروتئین گیاهی
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید