Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در استان های کردستان، کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

سه شنبه تا ظهر چهارشنبه جوی آرام در غالب مناطق کشور خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ظهر چهارشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و در استان های واقع در شمال غرب، غرب و برخی نقاط جنوب غرب، استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های البز مرکزی، سبب بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت و در مناطق جنوبی سبب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: احتمال بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر در برخی استان ها/ آسمان پایتخت بارانی است

پنج شنبه در غالب مناطق کشور به جز مرکز و جنوب غرب بارش ادامه خواهد داشت. طی دو روزآینده  خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج است.

امروز آسمان تهران صاف است و بیشینه دمای هوا ۸ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی

به گزارش «تابناک»، بر اساس اطلاعات هواشناسی، امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت و برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش پیش‌یینی می‌شود.

همچنین برای فردا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید می‌شود و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

وضعیت جوی هوای تهران

وضعیت جوی هوای پایتخت، آسمان تهران امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • بارورسازی ابر‌های کشور‌های همسایه علت بارش‌های سیل‌آسای ایران بود؟