Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند سردار سلیمانی گفت: آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «زینب سلیمانی»، فرزند سردار سلیمانی، در دانشگاه تهران گفت: سلام مولای من. سلام آقاجان، پدر ما برای اطاعت از شما که ولی فقیه ما هستید ما را تربیت کرده است. مولایم پدرم افتخارش  این بود که سرباز شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او جانش را فدا کرد تا سرباز شایسته شما باشد. نکند خدایی نکرده شهادتش اندوهی بر چهره مبارک شما شود. ما، پدر، برادران و فرزندانمان را در راه ولایت تقدیم می‌کنیم تا خدایی نکرده  شما احساس تنهایی نکنید.

او افزود: پدرم بیش از 40 سال در کشتی عاشورا و با چراغ ولایت در تلاشی خستگی ناپذیر با شوق شهادت در نبرد با دشمنان اسلام و انسانیت شجاعانه پیکار کرد. او پدری دلسوز برای فرزندان خود و همه فرزندان  شهدا بود. او مهربان‌ترین و عاطفی‌ترین همسر و  پدری مجاهد و بی باک و سربازی فداکار برای ولایت بود و اطاعت از ولایت را شرط، ایمان  می دانست.

زینب سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم بزرگ‌ترین مرد راهبردی در  محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را، به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد. پدرم خواب راحت را از چشم همه ستمگران، مستبدان و تکویری‌ها ربوده بود. اسم حاج قاسم سلیمانی، اشیانه صهیونیست، تکفیر و نظام سلطه را هم اینک هم می‌لرزاند.

او گفت: آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر احتمال حضور چند بازیکن جوان اسپانیایی هم در یورو ۲۰۲۴ و هم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مطرح شده است. 
از جمله کسانی که می‌توانند به هر دو تورنمنت دعوت شوند، می‌توان به لامینه یامال و پائو کوبارسی از بارسلونا و همچنین نیکو ویلیامز، وینگر باشگاه اتلتیک بیلبائو اشاره کرد.

هر سه می‌توانند نقش‌های مهمی را برای اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ آلمان ایفا کنند، زیرا لاروخا برای سومین عنوان قهرمانی خود در اروپا می‌جنگد و در صورتی‌که این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشند، از بازی در مسابقات المپیک معاف خواهند شد.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، فدراسیون فوتبال اسپانیا به بارسلونا و بیلبائو قول داده است که برخلاف پدری در سال ۲۰۲۱، یامال، کوبارسی و ویلیامز را تحت فشار قرار نخواهد داد

اگر آنها در یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشند دیگر در المپیک بازی نخواهند کرد و در صورتی‌که لوئیز دلا فوئنته اعتقادی به هر کدام از آنها نداشته باشد، آنها به المپیک پاریس خواهند رفت.

این موضوع نگرانی‌های هر دو باشگاه و به‌ویژه بارسلونا را کاهش می‌دهد، به‌خصوص اینکه لامینه یامال و کوبارسی به ترتیب ۱۶ و ۱۷ ساله هستند. با این حال، این بدان معناست که آنها تابستان استراحت زیادی نخواهند داشت، صرف نظر از اینکه در یورو بازی کنند یا المپیک.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • این شعر جعلی است!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود