Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس اورژانس کرمان گفت: اقدامات اولیه انجام شده و هماهنگی لازم با کلیه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح استان انجام شده است و کلیه بیمارستان‌های سطح استان از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ظهر روز چهارشنبه در حالت آماده باش کامل قرار خواهند گرفت.

دکتر "محمد صابری" صبح امروز ۱۶ دی‌ماه در جلسه ستاد بحران با موضوع تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: به بیمارستان‌های بزرگ شهر کرمان اعلام کرده‌ایم که هر کدام ۵ تخت اورژانس و یک تخت ICU خالی داشته باشند تا در صورت رخ‌دادن اتفاقی با مشکل روبرو نشویم و بتوانیم امر خدمات رسانی را با سرعت بالایی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اورژانس کرمان از لغو کلیه مرخصی‌ها پرسنل بهداشت و درمان استان کرمان خبر داد و بیان کرد: در حوزه پیش بیمارستانی ۳۳ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمولانس به شهر کرمان اضافه کردیم و با توجه به جمعیت و اینکه امکان دارد اتوبوس‌ها و آمبولانس‌ها نتوانند حرکت کنند، اتوبوس آمبولانس‌ها ظرفیت بستری ۱۳ بیمار و آمبولانس‌ها به ۱۰ بیمار را افزایش داده ایم.

وی بیان کرد: پایگاه‌ها اورژانس در جاده‌ها مستقر هستند و اعلام کرده‌ایم که در مسیر جاده‌ها حضور داشته باشند همچنین در حوزه بهداشتی نیز نظارت بر موکب‌ها و خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها را به صورت دقیق خواهیم داشت تا مشکلی ایجاد نشود.

صابری ادامه داد: ۴۵ مامور اورژانس پیاده با لباس مخصوص در طول مسیر حضور دارند تا در صورتی که مشکلی ایجاد شد و ازدحام جمعیت اجازه حضور آمبولانس‌ها را نداد، اقدامات اولیه بر روی این افراد صورت گیرد.

رییس اورژانس کرمان با بیان این مطلب که ۲ دستگاه بالگرد اورژانس کرمان نیز در حالت آماده باش خواهند بود، تصریح کرد: درخواست داریم که آمبولانس‌های هلال احمر در گلزار شهدا به ما کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت

حجت‌الاسلام اصغر دهقان امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت واقع در جنوب استان کرمان بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اعلام چگونگی فوت امام جمعه شهر بلوک گفت: برخورد خودرو پژو از عقب با آمبولانس ، یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
جواد افشارمنش گفت: سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک بود که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیاء، دربیمارستان امام جیرفت فوت کرد.
وی خاطر نشان کرد: ۳ سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین نیز از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.‌
شایان ذکر است مرحوم دهقان در مطالبات خود همواره به حل مشکلات ترافیکی محور بلوک اشاره و خواستار حل آنها می‌شد.

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)