Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:57:50 GMT

شهادت سردار سلیمانی، موجب اتحاد جهان اسلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۴۳۰۰

شهادت سردار سلیمانی، موجب اتحاد جهان اسلام شد

سردار ملکی گفت: شهادت سپهبد«قاسم سلیمانی»، موجب اتحاد جهان اسلام شد و دشمنان را به سیاه چال های تاریخ سپرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سردار « عبدالله ملکی» یکشنیه شب ( 15 دی) در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در مسجد سعادت مهرآباد نکا افزود: شهدا درس آموخته فرهنگ عاشورا هستند و با همین فرهنگ اهل بیتی ماندگار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اعلام اینکه شهدا کار خودشان را بلد هستند و محبوب دلها می شوند، اظهار کرد: شهدا درس آموخته اهل بیت و مکتب عاشورا هستند و برای همیشه ماندگار باقی خواهند ماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: ایران با قدرت معنوی خود در منطقه حضور دارد و این قدرت همیشگی است.

 

ملکی با بیان اینکه خدا شهدا را به زیبایی انتخاب می‌کند، افزود: همه شهدای ما با انتخاب راه خود، اکنون در بهشت و در نزد خداوند هستند.

وی افزود: حاج قاسم با گذر از همه سختی‌ها در هشت سال دفاع مقدس، در مرزهای ایران و افغانستان، سیستان و بلوچستان با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر جنگید و فرماندهی قدس را به عهده گرفت و در عراق و یمن و سوریه جبهه مقاومت را فرماندهی کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: امنیت بالاترین سرمایه است و باید قدرش را بدانیم؛ شهدا همه سختی‌ها را زیبا می‌دیدند و همه چیز در راه خدا زیباست و اکنون هم امنیت جامعه در گرو خون سرخ شهداست.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت شهادت سردار سلیمانی سردار ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان

 مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا گفت: پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده‌اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.


روح‌اله حکیمی‌فردافزود:  مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹:۰۰ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.


او  اصفهان با بیان اینکه هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده‌هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها