Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جواد داودی‌» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  بر اساس ماده ۱۳ اساس‌نامه امداد و احکام ابلاغی برنامه پنج ساله ششم‌، یکی ازرویکردهای کلان کمیته امداد امام خمینی (ره)در حوزه مشارکت‌های مردمی، حرکت به سمت روش‌های نوین در جذب مشارکت‌های مردمی و کاهش هزینه‌های اجرایی است.

وی اضافه کرد:این شهرستان در استان مرکزی رتبه برتر در جمع آوری صدقات از طریق روشهای نوین را دارد و صدقات جمع‌آوری شده به منظور رفع نیازهای اصلی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با بیان اینکه مردم نوع‌دوست خمین در سال جاری پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب صدقه به نیازمندان شهرستان کمک کردند، اظهارداشت: تعداد صندوق‌های صدقات خانگی، مغازه‌ها و معابر در خمین  ۱۰ هزار و ۲۵۰ صندوق است.
رییس کمیته امداد خمین، تامین هزینه‌های درمانی، کمک هزینه جهیزیه و ازدواج، هزینه‌های تحصیلی و عمرانی را از اولویت‌های اصلی در پرداخت کمک هزینه نیازمندان از محل جمع آوری صدقات برشمرد.
پنج هزار و ۱۰۱ خانوار با ۹ هزار و ۶۴۲ مددجو زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) در خمین قرار دارند.

برچسب‌ها استان مرکزی خمین کمیته امداد امام خمینی (ره) محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خمین کمیته امداد امام خمینی ره محرومیت استان مرکزی خمین کمیته امداد امام خمینی ره محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک