Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:55:09 GMT

کشف ۲۱۰ کیلو تریاک در محور توسکستان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۴۶۳۲

کشف ۲۱۰ کیلو تریاک در محور توسکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار روح الامین قاسمی اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های تخصصی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

وی با بیان این که متهم قصد داشت مواد افیونی را از جنوب کشور به استان وارد کند، تصریح کرد: با رصد دقیق ماموران، خودرو متهم بلافاصله پس از ورود به استان در محور توسکستان شناسایی و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه پلیسی متوقف و در بازرسی از آن ۲۱۰ کیلو تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس گلستان برای دفاع از امنیت و آرامش مردم شبانه روز در نقاط مختلف حضور فعال داشته و اجازه جولان به مجرمان و قاچاقچیان نخواهد داد.

کد خبر 4818082

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان روح الامین قاسمی فرماندهی انتظامی گلستان قاسم سلیمانی 9 دی سردار سلیمانی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شهادت مشهد بارش برف شیراز گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان