Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، زینب سلیمانی، دختر سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، در مراسم تشییع پدرش طی سخنانی با بیان اینکه ما پدر و فرزندان خود را در ولایت تقدیم می‌کنیم، گفت: پدرم با شوق شهادت در نبرد با دشمنان اسلام و انسانیت شجاعانه پیکار کرد؛ او پدری دلسوز برای فرزندان خود و همه فرزندان و مهربان‌ترین و عاطفی‌ترین همسر و سرداری فداکار برای ولایت بود و اطاعت از ولایت را بالاترین شرط ایمان می‌دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه‌شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را مقابل آن می‌بینند؛ آمریکا باید بداند عاشورا منشأ قدرت مجاهدین و آزادی‎خواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است.  

زینب سلیمانی ابراز کرد:‌ شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شده‌اند و تا زنده‌اند شاگردان دیگری را تربیت می‌کنند و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه‌گران و تکفیریان خواهند بود. آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده و روزگار آنها را تیره و تار و خانه‌های عنکبوتی آنها را فروخواهد ریخت.
وی بیان کرد: دیروز جهانیان استقبال گرم مردم عراق و ایران را در تشییع جنازه حاج قاسم و مجاهد بزرگ، ابومهدی، نظاره کردند و امروز در تهران و فردا در کرمان نیز خواهند دید که در این حماسه حضور ملت عاشورایی ایران پیام خود را به کل دنیا خواهد رساند.

زینب سلیمانی تصریح کرد: به قول پدرم، آقای ترامپ قمارباز! تدبیر شیطانی تو در جدایی و تفرقه دو ملت ایران و عراق با خطای استراتژیک مواجه شده و به خاک و خون کشیدن دو مجاهد بزرگ موجب اختلاط خون مجاهدان بزرگ ابومهدی و حاج قاسم و پیوند تاریخی بین دو ملت ایران و عراق شد و تنفر جاودانه آنها را علیه آمریکا برانگیخت.

وی ابراز کرد: دیروز پارلمان عراق خروج آمریکا را از عراق کلید زد و مردم امریکا علیه اقدامات ترامپ تظاهرات کردند. خانواده‌های سربازان آمریکایی در غرب آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه، عراق، لبنان، یمن، فلسطین و افغانستان بودند در انتظار مرگ فرزندانشان روزهای‌شان را سپری خواهند کرد.

زینب سلیمانی اظهار کرد: ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه دست صهیونیست‌هاست خیال نکند که با شهادت پدرم همه چیز تمام شد. پدرم پدری (رهبر معظم انقلاب) داشت که در کنارش بود و در کنارش ایستاد و ما هم در کنارش خواهیم ماند.

وی بیان کرد: امروز سلیمانی‌های مقاومت پیام دادند؛ عموی عزیزم سیدحسن نصرالله پیام خود را داد. اسماعیل هنیه، بشار اسد، زیاد نخاله، ابوحسن عامری و عبدالملک حوثی، که هر یک به تنهایی برای نابودی امثال ترامپ کفایت می‌کنند، پیامشان را خواهند داد. پدرم همراه دیگری داشت به نام آقای پورجعفری که باید از ایشان یاد کنم چون بدون پدرم آب و غذا نمی‌خورد و نمی‌خوابید. او نماد یک مجاهد صادق بود که آخر هم در کنار پدرم به آرامش رسید. 

زینب سلیمانی اظهار کرد: همه دنیا می‌داند که پدرم در قلب ملت ایران و امت مقاومت و آزادی‌خواهان جهان جا دارد. در پایان با تجدیدپیمان با رهبر عزیزمان قول می‌دهم که من و همه فرزندان پدرم با خاطرات و مهربانی‌های پدرم که همواره زنده است و نزد خداوند روزی می‌خورد زندگی می‌کنیم و بغض و کینه خودمان و فرزندانمان را با دستور ولایت علیه ظالمان حفظ خواهیم کرد.        

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستند، گفت: معلمان سربازان گمنام اسلام در تعلیم و تربیت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سیدعباس جوهری ظهر امروز در آئین بزرگداشت مقام معلم با تأکید بر جایگاه رفیع معلمان در دین مبین اسلام، اظهار داشت: معلمان معماران آینده کشور هستند و آگاهی و اخلاق جامعه به‌واسطه تلاش‌های مجاهدانه معلمان شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه معلم هویت‌ساز نسل آینده است، افزود: هویت انسانی، اجتماعی، دینی و خانوادگی از مهمترین تلاش‌های معلمان در جامعه به شمار می‌رود.

معاون سیاسی استاندار تهران با اشاره به ساخت شاکله جامعه توسط فرهنگیان، گفت: دشمنان با تمام ظرفیت به دنبال ترویج بی‌هویتی در بین جوانان و نوجوانان هستند، لذا نقش معلمان در هویت‌سازی جامعه بسیار محوری و اساسی است، زیرا که نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

جوهری تصریح کرد: معلمان سربازان گمنام اسلام در تعلیم و تربیت و افسران پیشتاز در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستند.

معلمان نقش مؤثری در امیدآفرینی دارند

در ادامه علیرضا فاتحی‌نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگیان و دانش آموزان کشور گفت: تجلیل و تکریم معلم، تکریم از مقام علم و دانش است.

وی با بیان اینکه معلمان با امانت‌داری، فرزندان جامعه اسلامی را برای تحقق جامعه‌ای پویا سوق می‌دهند، افزود: سلامت معنوی و علمی جامعه با کوشش معلمان ارتقاء پیدا می‌کند لذا باید قدردان معلمان دلسوز کشور بود.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به آموزش دانش آموزان طبق آموزه‌های دین مبین اسلام توسط معلمان زحمت‌کش، تصریح کرد: معلمان وظیفه خطیری در انسان‌سازی جامعه دارند و روح انسان‌هایی که با علم و دانش اثرات مثبتی در جهان از خود جای می‌گذارند.

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان 80 ساله+‌فیلم

فاتحی‌نژاد با بیان اینکه معلمان می‌توانند استقلال کشور را حفظ کنند، گفت: به‌رغم‌ توطئه‌های مختلف توسط دشمنان انقلاب اسلامی کشور استقلال و سربلندی خود را حفظ کرده است.

فرماندار شهرستان شهریار در پایان با تأکید بر امیدآفرینی معلمان در بین دانش آموزان و خانواده‌ها خاطرنشان کرد: با رشد علمی دانش آموزان شاهد پیشرفت و توسعه کشور و منطقه خواهیم بود.

گفتنی است آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان شهریار با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی استاندار، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، امامان جمعه شهرستان شهریار، حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهرستان شهریار ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین شهرستان، فرهنگیان و معلمان نمونه شهرستان شهریار برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • حمله ایران به اسرائیل، ضربه همه اسلام به همه کفر بود
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه