Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتقمین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همرزمان شهیدشان موضعشان درباره مذاکره با آمریکا را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، منتقمین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان،‌ با در دست داشتن دست نوشته‌هایی با مضامینی همچون «لال شود زبانی که پس از سلیمانی حرف از مذاکره با آمریکا بزند» تکلیف مذاکره با آمریکا را تعیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مردم با در دست داشتن تصاویری از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر می‌دهند و خواهان انتقام سخت ترور سردار سلیمانی هستند.
همزمان با آغاز مراسم تشییع شهدای ترور آمریکایی، مردم غیور تهران که از ساعات اولیه صبح امروز به سمت دانشگاه تهران حرکت کرده‌اند در پلاکاردهایی خواستار سکوت مسئولین در قبال مذاکره با آمریکا شدند.

نتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید آمریکا قاسم سلیمانی مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)

دریافت 123 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهر هشتبندی از توابع شهرستان میناب در اجتماعی عظیم و راهپیمایی بزرگ در سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام و هفتمین روز از درگذشت عالم جلیل القدر استان هرمزگان آیت الله رئوفی به خیابان آمده و به عزاداری پرداختند.

کد خبر 6096639

دیگر خبرها

  • تهاجم زمینی به رفح یا توافق/ در میز آتش‌بس چه می‌گذرد؟
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)