Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر -گروه استان‌ها: سردار را باید از قاب یک ملت دید او فقط قهرمان مقاومت نبود بلکه در قلب یک جهان جای داشت و قهرمانان ورزش جهان از پهلوان واقعی سخن می‌گویند.

دل همه ملت برایش تنگ شده، از کودک گرفته تا قهرمانی که پرچم ایران را در میادین ورزشی جهان برافراشته کرده است و اینک همه سلیمانی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منش و مرام سردار دل‌ها برایشان درس قهرمانی و پهلوانی دارد و می‌گویند، راه سردار دل‌ها را در ورزش قهرمانی سرلوحه قرار خواهیم داد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس و ۴۰ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و از مجموع شهدا، ۶۵۰ شهید ورزشکار بودند.

جمعی از ورزشکاران و مدال آوران مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های سردار سلیمانی بر تداوم سیره و منش این پهلوان ملی در حوزه ورزش قهرمانی و پهلوانی تاکید کردند.

جاسم دلاوری قهرمان بوکس که مدال نقره جوانان آسیا را در کارنامه اش دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت سردار سلیمانی می‌گوید: هرچند سعادت نداشتیم این بزرگمرد را از نزدیک ببینیم اما با شنیدن خبر شهادتش، بسیار متاسف و متأثر شدیم که این سردار را از دست دادیم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با مظلومان و کودکان ستمدیده رئوف بوده و همدردی می‌کردند و این سبب شد تا بین مردم مناطق جهان جابیفتد و صد حیف که چنین قهرمان و پهلوانی را از دست دادیم.

شهادت سردار سلیمانی شوکی بود به کشور و حوزه مقاومت

عسگری محمدیان برنده دو نشان نقره المپیک، قهرمان و پیشکسوت کشتی نیز می‌گوید: شهادت سردار سلیمانی شوکی بود به کشور و حوزه مقاومت، و مردم به دلیل ساده زیستی و جانفشانی‌های سردار، سوگوار و غمگین هستند.

وی ادامه می‌داد: شهید سلیمانی، سرداری بود که به قول قهرمانان کشتی، خاکی بود و صداقت در گفتار و کردارش موج می‌زد و امروز ملت ایران مرد بزرگی را از دست داد.

این قهرمان کشتی افزود: مرد بزرگی را از دست دادیم که جلوی ظلم، مقاومت کرد و داعش را که سال‌ها و میلیاردها برای ایجادش هزینه شده بود از بین برد.

وی تصریح کرد: صداقتی که در سردار سلیمانی موج می‌زد در کمتر کسی دیدم و ورزشکاران و قهرمانان باید منش و سیره این شهید بزرگوار را سرلوحه قرار دهند.

محمدرضا براری قهرمان وزنه برداری و برنده مدال طلای مسابقات آسیایی سال ۲۰۱۶ نیز در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: با شنیدن این خبر از صمیم قلب ناراحت شدم زیرا سردار نماد مقاومت و عزت مملکت بود و برای دفاع از مرزها می‌جنگید و با شهادتش همه ملت داغدار شدند.

وی افزود: سردار سلیمانی، نماد محور مقاومت و عزت بود و با ارادتی که به اهل بیت داشتند با دفاع از حریم حرم و وطن ایستادگی و مقاومت کرد و ما ورزشکاران نیز باید در میادین ورزشی با اهتزاز پرچم ایران، دفاع کنیم و راه شهیدان را ادامه دهیم.

سردار شهید، قهرمان واقعی و مایه افتخار ملت است و سعی می‌کنیم در عرصه ورزشی و زندگی، راه آنان را ادامه دهیم

جواد اسدی قهرمان رشته پاورلیفتینگ نیز سردار سلیمانی را قهرمان واقعی ملت می‌داند و می‌گوید: این سردار شهید، قهرمان واقعی و مایه افتخار ملت است و سعی می‌کنیم در عرصه ورزشی و زندگی، راه آنان را ادامه دهیم و برای مملکت مفید باشیم.

جابر صادق زاده قهرمان کشتی وزن ۱۲۰ کیلوگرم که مدال طلای جوانان در رومانی را برسینه دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر، شهادت را هنر مردان خدا عنوان می‌کند و می‌گوید: سردار سلیمانی نیز مرد خدا بود و انشالله ما ورزشکاران بتوانیم راه سردار را ادامه دهیم.

وی ادامه می‌دهد: سردار فراجناحی بود و قلبش برای میهن و ملت مظلوم و ستمدیده می‌تپید و مردم دوستش دارند و این سبب شد تا سردار دل‌ها شود.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با گرامیداشت ۶۵۰ شهید ورزشکار و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان می‌گوید: ورزشکاران مازندران در همه میادین ورزشی با یاد ائمه اطهار و دفاع از ارزش‌ها تلاش می‌کنند تا با پایداری از حریم ولایت وخون شهیدان دفاع کنند.

وی با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی افزود: ورزشکاران استان نیز با آرمان‌های نظام، مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند و امیدواریم با تاسی از مولای موحدین بتوانیم ادامه دهنده راه پرخیر و برکت شهیدان باشیم.

مازندران در روزهای گذشته بی تاب عروج سرداری است که یک جهان در سوگش عزادار هستند و تاکنون مراسم‌ها و یادبودهای بسیاری در مناطق مختلف مازندران برای پاسداشت مقام و منزلت شهید سردار سلیمانی برپا شده است.

کد خبر 4818086

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار سلیمانی عسگری محمدیان ورزش قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شهادت مشهد بارش برف گرگان شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی


انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! در همین اثنا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت.

به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری گفت: ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است، اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد: خود من به دلیل اینکه پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده! ملی‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود: سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

دیگر خبرها

  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب