Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در تهران با خیل جمعیت تهرانی‌ها برگزار  شد.

 از سحرگاه امروز، خیل عظیم مردم در قالب دسته جات متعدد به سمت محل برگزاری مراسم در حال حرکت هستند.

خیابان های اطراف دانشگاه تهران مملو از جمعیت بوده و مردم با دردست داشتن پرچم ایران و تصاویر شهدای اخیر، شعارهای مختلفی نظیر «مرگ بر امریکا» «مرگ بر اسرائیل» و «نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا»  سر داده و خواستار انتقام سخت خون این شهدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

از مسائل قابل توجه دست نوشته های زیادی با هشتگ #انتقام_سخت و با مضمون ضرورت اقدام متقابل در برابر اقدام تروریستی آمریکاست که مردم در دست داشتند.

سردار سرلشکر قاآنی همزمان با ورود پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش در فرودگاه قدر تهران اظهار داشت: قول ما پیمودن راه شهید سلیمانی را با همان استحکام و با توکل بر خدا ما به ازای شهادت ایشان در گام های متعدد ازاله امریکا از منطقه و استمرار حرکت رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) است؛ به پشتوانه مقام معظم رهبری این مهم حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: قول انتقام خون شهید قاسم سلیمانی را خداوند داده است و منتقم اصلی خداوند است و حتماً اقداماتی انجام خواهد گرفت ولی انتقام این خون های گرانبهای استمرار می یابد تا منتقم اصلی یعنی امام زمان (عج) ظهور کند.

سردار امیرعلی حاجی زاده هم در مورد انتقام خون شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: انتقام شهید سلیمانی با ۴ شلیک موشک و سقوط یک پایگاه حتی با کشتن ترامپ هم پایان نمی پذیرد، یعنی این ها ارزش خون این شهید را ندارد و تنها چیزی که می تواند خون بهای شهید سلیمانی باشد ازاله کامل امریکا از منطقه است. 

جمعی از شرکت‌کنندگان تهرانی در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، طومار خونخواهی امضا کردند.
 
علی ربیعی سخنگوی دولت، غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

جمعی از تشییع‌کنندگان تهرانی در واکنش به اقدام تروریستی آمریکا در ترور سردار سلیمانی، به صورت کفن پوش وارد مراسم شدند.

مراسم تشییع پیکر شهدا، رأس ساعت 8 در دانشگاه تهران آغاز شده  و در ادامه، رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نماز را بر پیکر مطهّر سردار سلیمانی اقامه کردند.

پس از اقامه نماز، پیکر شهدا از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در تهران به قم منتقل می‌شود و پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برای تدفین به کرمان منتقل می‌شود.

در حال تکمیل...

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار استان یزد، منصور زارع اظهار کرد: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

کد خبر 749182

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟