Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-اعضای شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق آرا به تغییر نام اتوبان رسالت به نام شهید حاج قاسم سلیمانی رأی مثبت دادند.

حجت نظری درخصوص نامگذاری اتوبان رسالت حد فاصل کردستان تا اتوبان یاسینی گفت: ایشان سرداری بود که نامش خلاصه در مرزهای ایران نمی شد. حتما ایشان مخالفانی دارد و طبیعی است که آنهایی که از داعش خوششان می آید از نام این سردار خوششان نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حتما آن افرادی که تمامیت ارضی ایران و جمهوری اسلامی را دوست ندارد از این سردار عزیز خوششان نمی آید.

حجت نظری به هم‌رزمان و دوستان و همراهان سردار سلیمانی گفت: رمز ماندگاری این سردار عزیز این بود که هیچ گاه در مسایل اقتصادی وارد نشد و هیچ گاه سیاست زده نبود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص علت انتخاب این بخش از اتوبان گفت: انتهای اتوبان رسالت به نام سردار همدانی است که در جبهه های خارج از کشور به شهادت رسیدند.

بخش میانی این اتوبان به نام ایت الله حکیم که از بزرگان عراق هستند نامگذاری شده است و سرانجام بخش پایانی به نام سردار سلیمانی نامگذاری می شود.

وی افزود: به این ترتیب کل این بزرگراه یک پیام جهانی دارد که از سردار همدانی شروع شده و با گذر از ایت الله حکیم و عراق می گذرد تا به سردار سلیمانی برسد.

حجت نظری درخصوص اینکه یک پیشنهاد دیگری هم به شورای اسلامی شهر تهران رسیده بود برای مثال اتوبان آزادگان اما با کمی بررسی دیدیم ما بیش از ۳۰ هزار آزاده داریم که آنها هم برای این کشور زحمت کشیده اند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتوبان رسالت با این نامگذاری به پیام استکبار ستیزی تبدیل خواهد شد.

حجت نظری گفت: ما فقط یک پیشنهادی داشتیم که تونل رسالت و همچنین میدان رسالت با همان نام رسالت باقی بماند.

سرانجام ۱۷ عضو شورای شهر تهران به این پیشنهاد رأی مثبت دادند.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اتوبان رسالت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال برای مهم‌ترین بازی خود در نیم‌‌فصل ابزار کافی برای پیاده‌کردن انواع و اقسام حملات را در اختیار دارد.

علاوه‌بر اینکه آبی‌های تهران می‌توانند در این مسابقه به توانایی بازیسازی رضاوند و ماشاریپوف در میانه میدان تکیه کنند، نکونام دو مدافع ملی‌پوش و بسیار آماده این روزهای فوتبال ایران را هم در اختیار دارد.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که با نمایش چشم‌گیر در لیگ بیست‌وسوم در کنار دعوت شدن به تیم ملی، کمک بسیار زیادی در به دست آمدن جایگاه کنونی استقلال کردند.

این دو بازیکن که در طول این فصل با رفت‌وبرگشت‌های متوالی خود در بازی‌ها جناحین زمین را به تصاحب خود درآوردند، امیدوارند در این بازی هم با دیکته عملکرد خود به مدافعین و وینگرهای تراکتور نمایش قابلی داشته باشند.

حردانی که در مقطعی فول‌بک راست دفاع استقلال هم بود، خیال نکونام را در نبود یامگا راحت کرد و جلالی هم این روزها تنه به تنه ریکاردو آلوز تراکتور، برای کسب عنوان برترین پاسور می‌جنگد تا سرمربی موفق استقلال با خوش‌بینی نسبت به عملکرد این دو بازیکن تیمش را در دیدار روز جمعه هدایت کند.

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند