Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، پارلمان ونزوئلا در نشست خود در روز یک شنبه «لوئیز پارا» را به عنوان رئیس جدید خود انتخاب کرد. 

خبرگزاری رویترز مدعی است که نیروهای امنیتی دولتی مانع ورود «خوان گوایدو» رهبر مخالفان و رئیس سابق به جلسه پارلمان شده‌اند و متحدان وی نیز این اقدام را یک کودتای پارلمانی خوانده‌اند.

براساس این گزارش، هنگام رای گیری درباره ریاست جدید کنگره در پارلمان ونزوئلا درگیری و جنجالهایی نیز رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخالفان مدعی هستند که لوئیز پارا ماه گذشته به دلیل فساد از یک حزب این کشور کنار گذاشته شده است.

تلویزیون دولتی ونزوئلا اعلام کرد که لوئیز پارا روز یک شنبه سوگند یاد کرده است.

خوان گوایدو رهبر سابق کنگره ونزوئلا، در سال 2018 با استفاده از اختیارات خود در پارلمان و حمایت قدرتهای خارجی به ویژه آمریکا خود را به عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا اعلام کرده بود. این اقدام درحالی انجام شد که «نیکلاس مادورو» طی یک انتخابات به عنوان رئیس جمهور برگزیده و قانونی انتخاب شده بود.

یک ویدئو که توسط تیم گوایدو منتشر شده است نشان می‌دهد که وی قصد عبور از فنسهای پارلمان را دارد اما با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه می‌شود. گوایدو کنگره جدید را غیرقانونی خوانده و گفته جلسات پارلمان را هر جایی تشکیل خواهد داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد