Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشادی بیان کرد: به منظور ارائه خدمات به عزاداران مراسم خاکسپاری سردار شهید قاسم سلیمانی، ۷۰۰ ایستگاه صلواتی در کرمان و مسیرهای منتهی به آن برپا می‌شود.

«نوشاد نوشادی» روز دوشنبه (16 دی) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی سراسر کشور مراسم و برنامه‌های متنوعی را به این مناسبت برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور  با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش می‌شود تا با برپایی ایستگاه‌های صلواتی زمینه ارائه خدمات به زائران فراهم شود.

 

نوشادی اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات به عزاداران مراسم خاکسپاری سردار شهید قاسم سلیمانی، ۷۰۰ ایستگاه صلواتی در کرمان و مسیرهای منتهی به آن برپا می‌شود.

 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی هیئت‌های مذهبی در سراسر کشور برای برگزاری مراسم سوگواری سردار سلیمانی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی با برگزاری مجالس و مراسم عزاداری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی یاد و خاطره سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارند.

 

پیکر سرداران شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و حسین جعفری نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا شنبه به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین علی (ع) تشییع و یکشنبه پس از ورود به کشور، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی با حضور با شکوه مردم قدرشناس و شهید پرور کشورمان تشییع شد.

 

قرار است پیکر  پاک شهیدان جبهه مقاومت ‌صبح دوشنبه پس از اقامه نماز توسط حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران، به سمت میدان آزادی تشییع شود.

 

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم شهید پرور تهران، پیکر این سردار مقاومت جهت وداع به قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه شنبه به محل تولدش شهر کرمان منتقل می‌شود. همچنین بر اساس اعلام الحشد الشعبی، پیکر ابومهدی المهندس جهت تدفین در قبرستان وادی السلام به نجف عراق منتقل می‌شود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، محمد شفیع فیضی زاده طی آیینی در فرودگاه شهدای ایلام مورد استقبال مسئولین استانی و نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده‌های شهدا قرار گرفت. 
 
 مراسم تشییع این شهید والامقام دوران دفاع مقدس با حضور عموم مردم شهید پرور استان ایلام در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح از میدان شهداء به سمت سپاه ناحیه ایلام برگزار خواهد شد.
 
پیکر پاک این شهید والامقام در آن سوی مرز مهران و در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق تفحص شده است.
 
این شهید در عملیات والفجر۳، سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی