Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اینکه وجود وسیله‌ای به نام هواپیما خود یکی از هدایایی است که از طرف پیشرفت تکنولوژی به انسان‌های قرن ۲۱ داده‌ شده اما حقیقت این است که هنوز هم مانده تا با بسیاری از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری که در این پرنده آهنین به کار گرفته‌ شده، آشنا شوید!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام الی گشت، اگر قصد سفر با هواپیما را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه با ما باشید تا با ایرلاین هایی که هواپیماهایی با فناوری هوشمند در اختیار دارند را بهتر بشناسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکنولوژی هواپیماهای هوشمند بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

این روزها دیگر کسی پیدا نمی‌شود که مخاطب اینترنت و امکانات بی‌شماری که در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد، نباشد. این روزها دیگر دارا بودن امکانات پیشرفته‌ای که حاصل همکاری اینترنت و تکنولوژی در پرواز هستند، به‌عنوان یکی از نیازهای اساسی مسافران تبدیل‌ شده است. به همین دلیل باید همین ابتدا به شما بگوییم که تمامی این امکانات فوق‌العاده‌ای که با خرید بلیط هواپیما یک ایرلاین خاص در سفر به شما تعلق می‌گیرد، با اینترنت کار می‌کنند.

تراولکا (Traveloka) که یکی از سامانه‌های خرید بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل است، در مقاله‌ای که به‌تازگی منتشر کرده؛ ۵۰ ایرلاین معروف را که از تکنولوژی‌های پیشرفته در پروازهای خود استفاده می‌کنند را به‌عنوان ایرلاین‌های دوستدار تکنولوژی معرفی کرده است. مواردی که در مورد این ایرلاین‌ها مورد بررسی قرار گرفته از نحوه اتصال کاربر به WiFi هواپیما گرفته تا اتصالات برقی، پهنای باند اینترنت، تماس‌های تلفنی، پیامک‌ها و یا حتی پخش برنامه‌های زنده بوده است.

همین حالا جهت مشاهده نرخ بلیط هواپیما به مقاصد خارجی می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید:

https://www.eligasht.com/flight/

البته رضایت مسافران هم‌ اندازه‌گیری شده و در اعلام نتیجه تأثیرگذار بوده است. رتبه‌های ۱ تا ۱۰ این لیست را شرکت‌های هواپیمایی قطر ایرویز، امارات، لوفت‌ هانزا، بریتیش ایرویز، کاتای پسیفیک، یونایتد کنتیننتال، جت بلو ایرویز، آلاسکا ایرلاینز، ترکیش ایرلاینز و اتحاد ایرلاینز به ترتیب به خود اختصاص داده‌اند.

برخی از این شرکت‌ها در ارائه‌ی اینترنت پرسرعت بسیار خوب عمل کرده و برخی هم مثل دلتا ایرلاینز، با در نظر گرفتن سرویس رایگان پیامک موبایل برای مسافران خود، باعث شده تا رتبه‌ی سوم بهترین شرکت‌های هواپیمایی با فناوری هوشمند را به خود اختصاص دهد.

 در ادامه برای شما از شماره ۱ تا ۵ ایرلاین هایی که در این لیست قرار گرفته‌اند را تحلیل و بررسی خواهیم کرد.

قطر ایرویز، پیشگام در استفاده از تکنولوژی برتر

جایگاه نخست بهترین ایرلاین‌هایی که از تکنولوژی هوشمند در پروازشان استفاده می‌کنند به قطر ایرویز تعلق دارد. مهم‌ترین عاملی که باعث شده تا این ایرلاین در جایگاه نخست بایستد این است که در سال ۲۰۱۹، اقدام به راه‌اندازی Super WiFi در هواپیماهای خود کرده است. قطر ایرویز همیشه از آن شرکت‌های هواپیمایی بوده که در استفاده از تکنولوژی‌های پروازی چه در سیستم‌های مهندسی پرواز و چه امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران خود پیشرو و سرآمد بوده است.

هواپیمایی امارات، ایرلاینی با تکنولوژی متفاوت

دومین شرکتی که امکانات تکنولوژیکی خوبی را در پروازهایش در اختیار مسافران قرار می‌دهد، شرکت هواپیمایی امارات است. شرکت هواپیمایی امارات را معمولاً به خاطر کابین‌های منحصربه‌فرد و پیشرفته‌اش می‌شناسند. این شرکت هواپیمایی WiFi بسیار پرسرعت، ۳۵۰۰ شبکه‌ی پخش فیلم، موسیقی، انواع نمایش‌های تلویزیونی، بازی‌ها و پخش زنده برنامه‌های زنده‌ی تلویزیونی بین‌المللی را به مسافرانش در حین پرواز ارائه داده و همین موجب رضایت آنان شده است.

لوفت هانزا، ایرلاینی قدیمی با تکنولوژی پیشرفته

لوفت هانزا یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین ایرلاین‌های جهان است که انتخاب اول بیشتر مسافران است. این ایرلاین هم از نظر بزرگی ناوگان و هم از لحاظ امکانات تکنولوژیکی در کابین هواپیمایی از شرکت‌های هواپیمایی سرآمد در جهان است. مسافرین پروازهای لوفت هانزا هم امکان استفاده از اینترنت پرسرعت بی‌سیم رادارند و هم به مجموعه‌ای کامل و بزرگ از فیلم‌های محبوب جهان، انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها و همچنین برترین موسیقی‌های روز دنیا دسترسی دارند.

بریتیش ایرویز، بزرگ‌ترین ایرلاین انگلیس با تکنولوژی متفاوت

هواپیمایی معروف انگلیسی‌ها نیز یکی از ایرلاین‌هایی است که بهترین امکانات تکنولوژیکی را در اختیار مسافران خود می‌گذارد. بریتیش ایرویز، هم از نظر بزرگی ناوگان هواپیمایی و هم ازنظر محبوبیت و امکانات رفاهی، یکی از بهترین شرکت‌هایی است که به سراسر جهان پرواز دارد. صندلی‌های بریتیش ایرویز همگی دارای مانیتورهای لمسی و پیشرفته هستند؛ مانیتورهایی که امکان دسترسی مسافران را به مجموعه‌ی بزرگی از سرگرمی‌ها، بازی‌ها، موسیقی‌ها و شبکه‌های اجتماعی را خواهند داد. همچنین دسترسی به اینترنت WiFi و امکان ارسال پیامک یکی دیگر از امکانات خوب تکنولوژیکی هست که در اختیار مسافران قرار داده‌ شده است.

کاتای پسفیک، یکی از بهترین ایرلاین های آسیایی

کاتای پسفیک یکی از ایرلاین‌های بزرگ هنگ‌کنگی است که تا الان توانسته تا ۴ بار جایزه بهترین ایرلاین‌های دنیا را در رزومه خود ثبت نماید. از بهترین خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت هواپیمایی، اینترنت پرسرعت، امکان استفاده از موبایل و لپ تاب، مانیتورهای لمسی مخصوص، مجموعه‌ای بزرگ از کتاب‌های الکترونیکی و صوتی، فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به زبان های بین‌المللی و راحتی پرواز برای آنان از هر نظر هستند.

در این مطلب برای شما از بهترین تکنولوژی‌هایی که در هواپیماها ارائه می‌شود، سخن گفتیم و ۵ تا از بهترین های این لیست را برایتان بررسی کردیم. اگر مسافر هستید و تمایل دارید تا با یکی از این ایرلاین ها سفر خود را انجام دهید، به ما در الی گشت مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:
تلفن: ۰۲۱۸۵۴۰
ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الی گشت خرید بلیط هواپیمایی تکنولوژي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد

به‌دنبال انتشار گزارش مالی فصل اول سال ۲۰۲۴ گوگل، ارزش بازار آلفابت در بورس از ۲ تریلیون دلار فراتر رفت.

به گزارش دیجیاتو، گوگل یا در واقع آلفابت در یک سال اخیر با چالش‌های زیادی از جمله ظهور هوش مصنوعی مولد که به‌عنوان رقیب موتور‌های جستجو درنظر گرفته می‌شوند، دست‌وپنجه نرم کرده است. اما رشد این شرکت ادامه داشته و حالا ارزش بازار غول فناوری مستقر در ماونتین ویو از ۲ تریلیون دلار فراتر رفته است.

آلفابت، شرکت والد گوگل، سال گذشته در ماه نوامبر یک بار ارزش بازار ۲ تریلیون دلار را لمس کرده بود، اما حالا به‌صورت کامل این مرز را پشت‌سر گذاشته است. این شرکت اکنون چهارمین شرکت باارزش جهان است و در لحظه نگارش این مقاله با ارزش بازار ۲.۱۴۶ تریلیون دلار پس از مایکروسافت (۳ تریلیون)، اپل (۲.۶ تریلیون) و انویدیا (۲.۲ تریلیون) در جایگاه چهارم قرار دارد. پایین‌تر از آلفابت نام آمازون (۱.۸ تریلیون) و متا (۱.۱ تریلیون) دیده می‌شود.

برخلاف افت سهام متا پس از اظهارنظر «مارک زاکربرگ» درباره این مسئله که رسیدن به درآمد از هوش مصنوعی سال‌ها طول می‌کشد، گوگل اعلام کرده است که همین حالا هم موفق به یافتن روش‌هایی برای فروش فناوری‌های هوش مصنوعی خود شده است. گزارش مالی فصل اول ۲۰۲۴ این شرکت ظاهراً نظر معامله‌گران بازار بورس را جلب کرده و به خرید بیشتر سهام گوگل و در نتیجه افزایش قیمت آن منجر شده است.

غول ماونتین ویو در سه ماه نخست سال جاری میلادی ۲۳.۷ میلیارد دلار سود و ۸۰.۵ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. رقم درآمد این شرکت ۱۵ درصد بیشتر از بازه مشابه سال گذشته و سود آن ۱۴ درصد بیشتر از فصل تعطیلات پایان سال ۲۰۲۳ بوده است.

«ساندار پیچای»، مدیرعامل آلفابت، می‌گوید سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ عملکرد درخشان این شرکت در زمینه سرچ، یوتوب و خدمات ابری را نشان داده است و گوگل در آستانه ورود به عصر جمینای قرار دارد. این شرکت به‌زودی مراسم توسعه‌دهندگان خود را در ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌کند تا ضمن رونمایی از نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید، احتمالاً از پیکسل ۸A پرده بردارد.

دیگر خبرها

  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی